Tråden för de nattaktiva!

CharlieC

gasa!
Gick med
18 May 2009
Hoj
2015 Triumph Street Triple R, 2004 Yamaha R1 banhoj
också mysko sak att göra kl 01

vad är ett elementarfall?

Elemantarfall är väl beräkningsmodeller som man använder vid just beräkning av balkböjning. Man får frilägga "problemet" och applicera rätt modell och sedan beräkna... eller har jag supit bort mig helt??

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
As! Nu fock du mig att slösa bort 12 min på den skiten, ofta står ju att du e på samma bana :tungan tror inte det finns nått efter 29s bautasten det går helt enkelt inte att komma över det är bara myth

30 går det till sen e de slut...
Bana 30 är fräck när man kommer på hur man ska göra, men ja slet mitt hår på 29 o 30 :S

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
30 går det till sen e de slut...
Bana 30 är fräck när man kommer på hur man ska göra, men ja slet mitt hår på 29 o 30 :S
PAh tror dig inte! :tungan Hur kommer man över den horisontella stenen i backen på 29 då?

Elemantarfall är väl beräkningsmodeller som man använder vid just beräkning av balkböjning. Man får frilägga "problemet" och applicera rätt modell och sedan beräkna... eller har jag supit bort mig helt??
aha okej då förstår jag ytligt vad det är

Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Det här ni pratar om? :va

[YOUTUBE-ID]4oOwUPgo-eI[/YOUTUBE-ID]

Jepp :D

O med tanke på att prulle inte svarar så försöker han förtvivlat klara de :D

O ta bort dedär filmen, räcker me att jag ger han lite fusktips, han kommer ju glo på nästa bana också ju, fuskarn :D

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Mjo lite lätt irriterad blir man allt.

Dock är ju alla dessa spel dåliga kopior på elastomania vilket är nog världens svåraste spel :död
Mjo men elasto är så svårt att jag inte ens blir irriterad, det här deremot får mig att vilja hoppa på datorn och kasta ut den genom fönstret... Ska snart prova igen ska bara komma på hur fan jag ska formulera mina yrkesmål lagom sliskigt utan att snöa in mig på ett yrke (har bara tillgång till skrivare ett par dagar till så tänkte skriva ut typ 100 ex som jag kan ha med till alla firmor, och eftersom jag tar vad jag får är det dumt att låsa sig vid elektriker)

Ska man kanske skriva vad som driver mig i jobbet istället? Lättare att få in problemlösning, eget ansvar och känslan av nöjda kunder där.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag vill soooooovaaaaa!!!!!!!:gråta :huvet :(

Det slår fan aldrig fel numera... Oavsett hur trött jag är när jag ska sova, om jag så har varit vaken "varvet runt" för att hamna i rätt rytm igen, så somnar jag och vaknar sen tre timmar senare, hur pigg som helst! Ligger sen och vrider mig i sängen utan att kunna somna om tills det är morgon igen, och då är det dags att gå upp och vara vaken till natten för att inte hamna i fel rytm om man skulle lyckas råka somna... Jag har ingen ork alls om dagarna längre, har så sjukt mycket sömnbrist alltid tack vare allt detta så det finns bara inte... Kan inte plugga, kan fan inte göra någonting. Hjärnan går fan på sparlåga och man bara längtar tills det är sovadags... Och så får man sova en två tre timmar innan man är klarvaken igen. Vafan är det för fel!?!?!?:gråta :huvet

Blir ju inte bättre av att man åkt på förkylningen från helvetet heller... Håller fan på att hosta lungorna ur mig, det riktigt kliar i halsen... Snorar, snörvlar och har ont i huvet dessutom. Skitliv, snart får det räcka...

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO