Tråden för de nattaktiva!

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:tummenupp hade ju vare kul om man sett denna lite tidigare än 45 min innan man slutar för denna natt :rolleyes::D

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Vespa 300 GTS -16
Jaha ja. Snart dags att äntligen få åka iväg och jobba igen. Bara 14timmar kvar tills man sitter bakom ratten på jobbet.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Japp, bara 4 timmar kvar tills man slutar nu då, sen är man ledig hela 12 timmar innan de e dags för nästa 12h pass.

Blir te o åka o köpa kupévärmare o sladd sen iaf, va ute o testa ifall inte kupévärmaruttaget funka ändå, har ju haft de där i 2 vintrar o inte utnyttjat fastän man har motorvärmaruttag till förfogande på jobbet.
Dumt o sätta sig i en kall bil efter jobbet ju.

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Gjorde ett rejält sovmisstag idag: kom hem kl 16 och började stöka runt i lyan. Blev trött och la mig för att sova lite. Trodde sedan att jag vaknade till mitt i natten så jag gick upp för att släcka alla lampor och la mig sedan igen. Vaknade ytterligare en gång lite senare och var då lite för pigg för att somna om. Trodde klockan var 05 och söndag morgon. Fail. Klockan var 20:45 lördag kväll. Hade alltså bara sovit tre timmar :huvet

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Gjorde ett rejält sovmisstag idag: kom hem kl 16 och började stöka runt i lyan. Blev trött och la mig för att sova lite. Trodde sedan att jag vaknade till mitt i natten så jag gick upp för att släcka alla lampor och la mig sedan igen. Vaknade ytterligare en gång lite senare och var då lite för pigg för att somna om. Trodde klockan var 05 och söndag morgon. Fail. Klockan var 20:45 lördag kväll. Hade alltså bara sovit tre timmar :huvet

haha, de e ju alltid trevligt.
Själv förlitade jag mig häromdan på min förbannade telefon som jag har ställt alarm som går på vid samma tid varje dag utifall jag skulle råka försova mig.
Jag brukar jämt vara uppe långt före o irriterar mig varje dag på att de jävla larmet börjar pipa mitt i affären eller när ja står i duschen eller whatever.
Just denna dag när jag tänkte att jag sover tills de jävla larmet går igång o därmed somnade om ett par ggr i väntan på larmet så går inte de förbannade larmet igång!! :huvet

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Mest mysko tiden ever att skriva cv på? Möjligt men har vänt totalt så varför inte!

Vad gör ni andra?

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...