Lou siffer
officiellt lammkött
SURT! vet hur det känns att inte kunna sovaJag vill soooooovaaaaa!!!!!!!
Det slår fan aldrig fel numera... Oavsett hur trött jag är när jag ska sova, om jag så har varit vaken "varvet runt" för att hamna i rätt rytm igen, så somnar jag och vaknar sen tre timmar senare, hur pigg som helst! Ligger sen och vrider mig i sängen utan att kunna somna om tills det är morgon igen, och då är det dags att gå upp och vara vaken till natten för att inte hamna i fel rytm om man skulle lyckas råka somna... Jag har ingen ork alls om dagarna längre, har så sjukt mycket sömnbrist alltid tack vare allt detta så det finns bara inte... Kan inte plugga, kan fan inte göra någonting. Hjärnan går fan på sparlåga och man bara längtar tills det är sovadags... Och så får man sova en två tre timmar innan man är klarvaken igen. Vafan är det för fel!?!?!?
Blir ju inte bättre av att man åkt på förkylningen från helvetet heller... Håller fan på att hosta lungorna ur mig, det riktigt kliar i halsen... Snorar, snörvlar och har ont i huvet dessutom. Skitliv, snart får det räcka...
Fast för mig är det tvärtom tar mig 5h att somna och jag sover oroligt som fan.
I mitt fall KAN det bero på att jag inte har en ända fast punkt i mitt liv efter den 15e och satans massa saker att fixa innan dess så jag ligger å tänker på hur jag ska lösa allt.
Plus att det är sjukt högljutt i lägenheten.