Tråden för de nattaktiva!

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Haha, fan vad folk tar det allvarligt...:gnissla En annan sitter här med forza 4 och tar det lugnt, inga hjärtan som hoppar ur bröstet eller nåt:D
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Haha, fan vad folk tar det allvarligt...:gnissla En annan sitter här med forza 4 och tar det lugnt, inga hjärtan som hoppar ur bröstet eller nåt:D

Men du är ju som du är också, tycker det är så jävla dåligt att inte ens ett svenskt landslag kan ena oss o alla håller på det oavsett.
Tycker fan det är skamligt, jag hejar satan om de så är hockey eller curling.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Men du är ju som du är också, tycker det är så jävla dåligt att inte ens ett svenskt landslag kan ena oss o alla håller på det oavsett.
Tycker fan det är skamligt, jag hejar satan om de så är hockey eller curling.

Äh, heja på sverige i kamsport istället, där är vi ju oftast skitbra. :D
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Men du är ju som du är också, tycker det är så jävla dåligt att inte ens ett svenskt landslag kan ena oss o alla håller på det oavsett.
Tycker fan det är skamligt, jag hejar satan om de så är hockey eller curling.
Visst håller jag på mina landsmän, men jag engagerar mig inte till den milda grad att jag näranog får en hjärtinfarkt när det blir "spännande". Visst är det kul om "vi" vinner, men mer intressant än så är det oftast inte:)
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Visst håller jag på mina landsmän, men jag engagerar mig inte till den milda grad att jag näranog får en hjärtinfarkt när det blir "spännande". Visst är det kul om "vi" vinner, men mer intressant än så är det oftast inte:)

Vi har två stora sporter i detta land, den ena är vi totalt värdelösa på, den andra är vi bäst i till o från.
Vilken av sporterna samlar publik :S
Vi är ett konstigt folk.

Typ 19000 pers som hejar som bara helvete när inget av lagen är ens eget landslag, i Sverige hade en final med Sverige som ett av lagen inte ens samlat hälften, en final som denna utan ett Svenskt lag på isen hade säkert samlat ett par tusen :S
Ska bli spännande o se om 2 år när vi har JVM.
 

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Ort
Skogen
Hoj
-
Att man aldrig lär sig :brinnerup
Jobbhelg, sov 3 timmar natten till igår, nu är man på jobbet igen efter en kväll i badtunna och 1-2 timmars sömn :crash
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Happ sitter man här igen och kan inte sova... Somnade strax efter elva, vaknade halv två, jobba om två timmar...:huvet :mad:
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
I feel you. Gick upp före åtta lördag morgon. Agerade flyttkarl på dagen och höll middagsbjudning under kvällen. Lyckades sen inte somna inför nattpasset :( Segt men jag har hållit mig vaken, samt fått vara med om en ovanligt avancerad insats som gjort mycket nytta. Går hem lite extra nöjd snart efter ett helt dygn vaken.

Skiftjobbet börjar slita på kroppen nu tycker jag....
 
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
I feel you. Gick upp före åtta igår. Lyckades inte somna inför nattpasset :( Segt men jag har hållit mig vaken, samt fått vara med om en ovanligt avancerad insats som gjort mycket nytta. Går hem lite extra nöjd snart...

Tvi fan... Det jobbigaste lär ju bli att hålla sig vaken till nästa kväll igen. Med min tur somnar jag väl på soffan när jag kommer hem från jobbet vare sig jag vill eller ej... Fuckad dygnsrytm, here I come...
 

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Ort
Skogen
Hoj
-
Är det bra att sova ~2h/natt? :va

Fylletaxi vid midnatt, sen hem och sova till 03:15...

Tur att det blir NHL första timmen, innan det blir något jobb :)
 

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Ort
Skogen
Hoj
-
Ja, nu kommer man hänga i den här tråden de närmaste månaderna pga nattjobb...

Just nu är det rast som gäller, ligger på soffan och kikar på tv :)
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top