Musikaliskt kanske 80talet var halv-floppigt, om man inte heter Kitty Jutbrink som älskar ALLT med 80talet. haha...
Men frisyrerna får man nästan ge en eloge för
Annars är ju vi 80talare företagsamma med ganska lata, har jag läst nånstans. 70talarna är hårdarbetarna, vi som kom lite senare började klaga, ställa krav ocg ifrågasätta hehe...
Själv är man sugen på att dra en surf-resa till varmare breddgrader... waves and the sun...
Men frisyrerna får man nästan ge en eloge för
Annars är ju vi 80talare företagsamma med ganska lata, har jag läst nånstans. 70talarna är hårdarbetarna, vi som kom lite senare började klaga, ställa krav ocg ifrågasätta hehe...
Nice juDet tror jag inte, är ganska van vid att flyga och resa och ha mig och brukar inte få resfeber... Dessutom vet vi ju sen innan att många av mina nätter ter sig på detta vis, så jag tror inte att det är i resan som felet ligger
Klart man gör, billig mat och sprit och fest dygnet runt såhär kring deras eget nyår Farsan har berättat att det är smällare och fyrverkerier dygnet runt, fest och dans på stadens samtliga gator samt "bufféer" där allt ingår (även spritdrycker) om du bara betalar inträdet till stället = 100 kr ca
Själv är man sugen på att dra en surf-resa till varmare breddgrader... waves and the sun...
Last edited: