Tråden för de nattaktiva!

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Musikaliskt kanske 80talet var halv-floppigt, om man inte heter Kitty Jutbrink som älskar ALLT med 80talet. haha...
Men frisyrerna får man nästan ge en eloge för :D

Annars är ju vi 80talare företagsamma med ganska lata, har jag läst nånstans. 70talarna är hårdarbetarna, vi som kom lite senare började klaga, ställa krav ocg ifrågasätta hehe...

Det tror jag inte, är ganska van vid att flyga och resa och ha mig och brukar inte få resfeber... Dessutom vet vi ju sen innan att många av mina nätter ter sig på detta vis, så jag tror inte att det är i resan som felet ligger:D

Klart man gör, billig mat och sprit och fest dygnet runt såhär kring deras eget nyår:tummenupp Farsan har berättat att det är smällare och fyrverkerier dygnet runt, fest och dans på stadens samtliga gator samt "bufféer" där allt ingår (även spritdrycker) om du bara betalar inträdet till stället = 100 kr ca:yoparty
Nice ju :tummenupp
Själv är man sugen på att dra en surf-resa till varmare breddgrader... waves and the sun...

Last edited:

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
vi som kom lite senare började klaga, ställa krav ocg ifrågasätta hehe...

Ja, riktiga gnäll-kärringar hela bunten.. ooops! inkluderade det där mig också.. fan... Nä jag tycker beskrivningen arbetsam, pigg, sjukt hög arbetsmoral, snygga, trevliga, glada (speciellt i kön på ica en lördag kl 13 med alla barnfamiljer som inte givit sina barn lunch än utan tar det på vägen ut via mc donalds) :huvet Jo, då den beskrivningen låter bättre.. Lat?? Nääää, eller? hehe

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Ja, riktiga gnäll-kärringar hela bunten.. ooops! inkluderade det där mig också.. fan... Nä jag tycker beskrivningen arbetsam, pigg, sjukt hög arbetsmoral, snygga, trevliga, glada (speciellt i kön på ica en lördag kl 13 med alla barnfamiljer som inte givit sina barn lunch än utan tar det på vägen ut via mc donalds) :huvet Jo, då den beskrivningen låter bättre.. Lat?? Nääää, eller? hehe

Haha! Vi drev ju visserligen fram snyggheten rejält, men tappade tyvärr lite i arbetsmoral. Men är man snygg behöver man oftast inte kämpa. Det är ju därför det bara är fula människor som utbildar sig. Vi andra lever nån form av "bigbrother"-liv och gör några skandaler på tv, ligger på gymmet och pumpar, sen är det "klatt o betatt"!!

Sen behöver man inte göra ett dugg, bara synas lite i tv och sånt där lagom jobbigt ;)

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Haha! Vi drev ju visserligen fram snyggheten rejält, men tappade tyvärr lite i arbetsmoral. Men är man snygg behöver man oftast inte kämpa. Det är ju därför det bara är fula människor som utbildar sig. Vi andra lever nån form av "bigbrother"-liv och gör några skandaler på tv, ligger på gymmet och pumpar, sen är det "klatt o betatt"!!

Sen behöver man inte göra ett dugg, bara synas lite i tv och sånt där lagom jobbigt ;)

Asså du har så rätt... Smacka på ett par sillisar, ställa sig i gymmet titta lite frågande på en maskin (vips så kommer minst 4killar till undsättning) fnittra lite som tack... Surfa på tänkbara dokusåpor.. Bli less på att just jag inte kom med i sista uttagningen till paradise hotel.. Ja så ser min vardag ut.. Din?? :D

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Bli less på att just jag inte kom med i sista uttagningen till paradise hotel.. Ja så ser min vardag ut.. Din?? :D
Stackare :(
Man kan säga att jag har levt livet som doku-skådis, blivit mogen, tagit ut silikonen som fanns lite överallt och kan därför medverka i Skavlan som om jag hade något vettigt att säga. (läs: Carolina Gynning)
Så nu ska jag medverka på galor för världens barn, fattigdom, just för att jag har blivit mogen. Dessutom har jag färgat håret brunt, det inger mer förtroende...

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Stackare :(
Man kan säga att jag har levt livet som doku-skådis, blivit mogen, tagit ut silikonen som fanns lite överallt och kan därför medverka i Skavlan som om jag hade något vettigt att säga. (läs: Carolina Gynning)
Så nu ska jag medverka på galor för världens barn, fattigdom, just för att jag har blivit mogen. Dessutom har jag färgat håret brunt, det inger mer förtroende...

Mogen.. Coolt.. Lär mig hur gör man.. Är det bara omoperation, hårfärg och lite galor, sen klart??

Men va attan, jag har ju redan brunt hår och inga sillisar när jag nu tittar efter.. Måste vara det där med galor som jag har missat för det sista steget ut i den mogna vuxenvärlden... Jag googlar på den då! :)

Förbjud youtube !! :rolleyes: fan vad lätt det är att fastna i timtals och sitta och glo på klipp om saker som inte alls hade med det man egentligen skulle kolla på..

Det var mitt statement för i natt :glömdet

Har du sett "Turtle Rape Shoe" Endast så i rubriken, finns en del andra.. Du måste ha ljudet på. Så här dags på dygnet kan du garva gott åt denna.. haha

Last edited:

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Mogen.. Coolt.. Lär mig hur gör man.. Är det bara omoperation, hårfärg och lite galor, sen klart??

Men va attan, jag har ju redan brunt hår och inga sillisar när jag nu tittar efter.. Måste vara det där med galor som jag har missat för det sista steget ut i den mogna vuxenvärlden... Jag googlar på den då! :)
Men då har du kommit långt redan! Eftersom du är mogen nu så kan du in kn###a dig in i branschen, så var dig själv, och håll näsan högt så ska det nog gå bra. Plan B är att göra en lite reklamfilm för röda korset. Sen, PANG, har du motorväg hela vägen :D

Förresten, how com you´re awake? :va

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Men då har du kommit långt redan! Eftersom du är mogen nu så kan du in kn###a dig in i branschen, så var dig själv, och håll näsan högt så ska det nog gå bra. Plan B är att göra en lite reklamfilm för röda korset. Sen, PANG, har du motorväg hela vägen :D

Förresten, how com you´re awake? :va

Ska komma ihåg det.. Röda korset var det...

Vaken.. Ja, med den där sjukt höga arbetsmoralen sitter man på jobbet för att även denna månad inkassera lite klirr i kassan runt den 25:e :p
Men nu är det bara 56minuter kvar.. Sen ledigt 1v.. Tjoohooo!!

Förresten... Varför är du själv vaken??

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Ska komma ihåg det.. Röda korset var det...

Vaken.. Ja, med den där sjukt höga arbetsmoralen sitter man på jobbet för att även denna månad inkassera lite klirr i kassan runt den 25:e :p
Men nu är det bara 56minuter kvar.. Sen ledigt 1v.. Tjoohooo!!

Förresten... Varför är du själv vaken??
Oj vilket skönt jobb du har! :tummenupp Nästan lite nyfiken på vad..

Jag HAR jobbat så mycket denna månad, så eftersom jag även har heltidstudier så har jag 10dagar med intensivplugg, vilket har lett till allt senare o senare nätter med böcker, papper och penna... Så jag sitter faktisk och pluggar nu! Renskriver min 14 sidor handskrivna A4:eek:r :D
Ska iväg om 2v igen och jobba... så det gäller att ligga i!

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Oj vilket skönt jobb du har! :tummenupp Nästan lite nyfiken på vad..

Jag HAR jobbat så mycket denna månad, så eftersom jag även har heltidstudier så har jag 10dagar med intensivplugg, vilket har lett till allt senare o senare nätter med böcker, papper och penna... Så jag sitter faktisk och pluggar nu! Renskriver min 14 sidor handskrivna A4:eek:r :D
Ska iväg om 2v igen och jobba... så det gäller att ligga i!

Fy va jobbigt det lät.. Ordet plugga får mig faktiskt fortfarande att få lite rysningar... :p Nej men själv jobbar man 26v om året och är ledig resten.. Får heltidspröjs och njuter av livet.. (Fan läste du också mellan raderna om den lata 80-talisten där?) :D

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Fy va jobbigt det lät.. Ordet plugga får mig faktiskt fortfarande att få lite rysningar... :p Nej men själv jobbar man 26v om året och är ledig resten.. Får heltidspröjs och njuter av livet.. (Fan läste du också mellan raderna om den lata 80-talisten där?) :D
Haha nu måste du VERKLIGEN precisera din arbetsuppgift!
Du jobbar halva året, men sitter på sporthoj.com under arbetstiden :va

Jag trivs som fasen faktiskt, jobbar hos en kompis i Åre då och då, sen läser jag om skog och natur vilket verkligen är kul! Nu går jag igenom Sydamerikas skogsresurser och försöker se utvecklingspotentialen till att INTE skövla regnskog! Jag är rädd om miljön så varför inte bli lite smartare på området! Sen pluggar jag distans, vilket betyder att jag kan surfa och köra hoj här på kusten om dagarna, plugga på kvällen :banana

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Haha.. JA den e riktigt dålig.. Men erkänn att du drog på smilgroparna nångång..

Ang klippet du hittat.. Vad säger man?? USA?? :S Vilka idioter..

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Haha.. Nä riktigt dött, är ledig en vecka o inte en enda liten själ har varit inne o kladdat här.. Måste bli ändring på det tycker jag..

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Jo det har varit rätt dött här ett tag. Själv sitter man på jobbet o har inget att göra för tillfället. sitter o kollar runt på lite inspiration till mitt nya sovrum. ska målas eller upp med nya tapeter men jag vet inte vad jag vill ha för färger.

Nån idé ?

DevilRider

Ekis
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
The Bimmer Killer
Jo det har varit rätt dött här ett tag. Själv sitter man på jobbet o har inget att göra för tillfället. sitter o kollar runt på lite inspiration till mitt nya sovrum. ska målas eller upp med nya tapeter men jag vet inte vad jag vill ha för färger.

Nån idé ?

Lämnar allt sånt sånt till min Regering.. sj har jag inte ngt intresse i de, bara jag har någonstans att sova, äta och kolla tv.. Och de e hon glad för:d

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Lämnar allt sånt sånt till min Regering.. sj har jag inte ngt intresse i de, bara jag har någonstans att sova, äta och kolla tv.. Och de e hon glad för:d

hade man haft nån regering att lyssna på så hade det varit lugnt, nu kommer jag bo själv här o tjejen bor en bit härifrån så hon kan inte hjälpa mig.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!