Tråden för de nattaktiva!

DevilRider

Ekis
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
The Bimmer Killer
hade man haft nån regering att lyssna på så hade det varit lugnt, nu kommer jag bo själv här o tjejen bor en bit härifrån så hon kan inte hjälpa mig.

aha..

Men som fördel så kan du göra som du vill:D
Sj måste man tjafsa sig igenom allt man vill ha, så de gäller att välja sina strider:tungan

Men eftersom att hon inte läser här kan ja ju säga att hon faktist har ett öga för sånt:tummenupp

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Jo det har varit rätt dött här ett tag. Själv sitter man på jobbet o har inget att göra för tillfället. sitter o kollar runt på lite inspiration till mitt nya sovrum. ska målas eller upp med nya tapeter men jag vet inte vad jag vill ha för färger.

Nån idé ?

Sitter lite med samma huvudvärk jag, och jag är ändå tjej.. men färg/tapet och kombinationer är vääldigt jobbigt ibland. Var nere på flügger för lite inspiration men fick alldeles för mkt av det som gjorde det ännu värre :huvet

DevilRider

Ekis
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
The Bimmer Killer
Sitter lite med samma huvudvärk jag, och jag är ändå tjej.. men färg/tapet och kombinationer är vääldigt jobbigt ibland. Var nere på flügger för lite inspiration men fick alldeles för mkt av det som gjorde det ännu värre :huvet

Jo det har varit rätt dött här ett tag. Själv sitter man på jobbet o har inget att göra för tillfället. sitter o kollar runt på lite inspiration till mitt nya sovrum. ska målas eller upp med nya tapeter men jag vet inte vad jag vill ha för färger.

Nån idé ?

jag kan hyra ut min:tuttar :tummenupp

Bullen77

Det är inte fullt förän det rinner över
Gick med
4 Dec 2008
Hoj
Ny investeringar på g
SERIÖST måste de snöa mer nu:mad:

Är sååå jävla less på att skotta snö och klä sig som en michelingubbe varje gång som man ska ut..

DevilRider

Ekis
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
The Bimmer Killer
Kanon!! Har ett vardagsrum också.. E hon dyr?? :p

Nä ska nog bara ta o bestämma mig för ngt av alla tusen idéer, man kan ju faktiskt göra om... igen... = stor risk!! :D

Sant:D

Men blir alltid mycket dyrare när man måste göra de:(
ja kan ju alltid se de positiva i det är att jag slipper betala för allt det:D

SERIÖST måste de snöa mer nu:mad:

Är sååå jävla less på att skotta snö och klä sig som en michelingubbe varje gång som man ska ut..

håller med dig.. vill ha vår och köra :squid

Så trött på alla bilister som måste hålla 50km/h på motorvägen bara för att det kommer en snöflinga eller 2 :huvet

Last edited:

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Gud va man längtar när man sitter o bläddrar igenom en massa fototrådar från i sommras.. *Snälla snö försvinn*

DevilRider

Ekis
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
The Bimmer Killer
Gud va man längtar när man sitter o bläddrar igenom en massa fototrådar från i sommras.. *Snälla snö försvinn*

Då är vi 2, väntar på ny hoj också.. så just nu så går ja också bara och tänker på vår och sol, bara snön försvinner och det regnar lite så är ja nöjd:D (vill inte köra från saltet är borta också.. :tungan

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Jag la en beställning på ett sett nya däck igår. sen blir det till att byta packboxar och bomsbelägg innan det blir dags att ta ut pärlan. men fan vgad man vill ha värme o sol nu.

DevilRider

Ekis
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
The Bimmer Killer
Jag la en beställning på ett sett nya däck igår. sen blir det till att byta packboxar och bomsbelägg innan det blir dags att ta ut pärlan. men fan vgad man vill ha värme o sol nu.

förstår precis vad du menar:D

men nu är det dags för mig att dra mig till kojs, ska upp om hela 8h:D
haha, men ni får alla sova gott när det är er tur:yoparty

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Jaha, första nattpasset av 4. Nån annan som lyckats pricka in fullträffen att både slippa rusning i herrejössesmycket snö OCH kolla på OS på arbetstid?

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Jag har faktiskt ytterligare en fin pryl - jag är förkyld också, men eftersom jag jobbar ensam kan jag inte smitta någon. Ingen karens, YAY! :tummenupp

Coolt, jag med.. Men det börjar ge med sig nu - ÄNTLIGEN!! Jag har ett mkt stillasittande jobb så det gjorde lixom inget. Kan likaväl sitta här o glo på OS o få betalt som att ligga hemma i soffan o göra samma sak o bara få 80% :tummenupp

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Min har precis börjat :(

Med lite finsk dunderkur hoppas jag den dör fort:

22352.jpg

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...