Tråden för stötande skämt

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
aKXZp5pz_700w_0.jpg

Förresten hur gör ni för att lägga in bara en bild utan kommentarer?
När jag försöker får jag meddelandet "Please enter a valid message".

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Och det är därför jag vill ha ett jobb som jag kan sköta hemifrån...

Då spelar det ingen roll om jag har en kalender med lättklädda kvinnor/män/hens på väggen, eller att jag dricker en lättöl till lunchen, som består av både kött och gluten.

Jag har IOFS aldrig kännt behovet av det tidigare, men bara tanken på att det ska gå runt folk och kontrollera om man har det och anmäla det gör att jag känner behovet.

Nuförti´n är folk dumma i huvet, nå jävulskt...

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Finns bara en sak att göra. Bli motkränkt av de där urbota dumheterna och kräva sin rätt att uttrycka sig fritt.

Att säga -Grina då! Till vederbörande som vill hindra mig och min köttälskande, cigarrökande, småbarnsPAPPA till kollega att prata om vårat liv i trevliga ordalag på lunchen.

Jag menar inte att man ska vara ett praktarsel och uppsåtligen såra någon. Men för i glödheta helvete, det där var så dumt att klockorna stannar.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Finns bara en sak att göra. Bli motkränkt av de där urbota dumheterna och kräva sin rätt att uttrycka sig fritt.

Att säga -Grina då! Till vederbörande som vill hindra mig och min köttälskande, cigarrökande, småbarnsPAPPA till kollega att prata om vårat liv i trevliga ordalag på lunchen.

Jag menar inte att man ska vara ett praktarsel och uppsåtligen såra någon. Men för i glödheta helvete, det där var så dumt att klockorna stannar.

Vi är där redan... Tro mig... Vi är där....

Jag har hört en person säga "kan vi sluta att ha liken efter döda djur i kylskåpet på jobbet där vi ska förvara mat" när en person hade en grillad kyckling med sig.
Jag trodde att kycklingätaren skulle äta ihjäl sig på kyckling efter det, för det var det enda han tog med sig sen.
Andra kollegor tog med sig kotletter och annan mat som var lätt identiferbar som djurdelar.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka