Tråden för stötande skämt

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Jag tror att jag får svårt att rätta mig efter Unionens önskelista. Det blev kommentarer när jag gissade att en nyanställd hade utländska rötter för att hon hette Nicole. Jag kunde inte veta att hon var en "kvinna av färg" innan jag träffade henne.
Jag har till och med fått konstiga blickar för att jag påpekat att jag hatar barn.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag tror att jag får svårt att rätta mig efter Unionens önskelista. Det blev kommentarer när jag gissade att en nyanställd hade utländska rötter för att hon hette Nicole. Jag kunde inte veta att hon var en "kvinna av färg" innan jag träffade henne.
Jag har till och med fått konstiga blickar för att jag påpekat att jag hatar barn.

På 80 talet när jag jobbade på en firma som servade trädgårdsmaskiner ringde en förare av en traktor från campingen i Umeå och hade spräckt bränslefiltret, jag sa "jag kommer med ett nytt, lägg dig och sola så länge"

När jag kom dit var föraren den svartaste människa jag någonsin har sett, hans kommentar va "Fan vilken tid det tog, nu behöver jag nog inte sola mer i år"

Jag hade blivit uthängd i tidningarna (och på Fejsbook!!!) om det hade varit i dag

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Vi är där redan... Tro mig... Vi är där....

Jag har hört en person säga "kan vi sluta att ha liken efter döda djur i kylskåpet på jobbet där vi ska förvara mat" när en person hade en grillad kyckling med sig.
Jag trodde att kycklingätaren skulle äta ihjäl sig på kyckling efter det, för det var det enda han tog med sig sen.
Andra kollegor tog med sig kotletter och annan mat som var lätt identiferbar som djurdelar.
FB_IMG_1656707293325.jpg
Dök upp på Facebook nu...

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Vi är där redan... Tro mig... Vi är där....

Jag har hört en person säga "kan vi sluta att ha liken efter döda djur i kylskåpet på jobbet där vi ska förvara mat" när en person hade en grillad kyckling med sig.
Jag trodde att kycklingätaren skulle äta ihjäl sig på kyckling efter det, för det var det enda han tog med sig sen.
Andra kollegor tog med sig kotletter och annan mat som var lätt identiferbar som djurdelar.
Min chef är enligt egen utsago bög och hänger gärna med sina grannar som är flator. Ja, ordagrant sätter han stämpel.

Jag är skyddsombud.

Brudarna på jobbet är fula i mun som attans.

Än så länge är det en rimlig nivå i lunchrummet.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Min chef är enligt egen utsago bög och hänger gärna med sina grannar som är flator. Ja, ordagrant sätter han stämpel.

Jag är skyddsombud.

Brudarna på jobbet är fula i mun som attans.

Än så länge är det en rimlig nivå i lunchrummet.

Ja, dom har nog skinn på näsan och är obrydda, det är alla jävlar som blir sekundärkränkta som är problemet.

Du vet dom där vänster-kvinnorna med pottfrisyr, glasögon och tanktkofta som letar saker att bli upprörda över...

Bögar och flator har humor och självdistans, en flata i bekantskapskretsen drar skämt om bögar och flator och sex som skulle få en sotare att rodna.

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Komplettera med lämplig klädsel....

gallery-1441283156-gettyimages-139184262-master.jpg

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection