seriöst... "på mitt andra forum där vi e så här stora gör vi såhär..."
i mitt hemland sitter vi på golvet och äter det ska vi minsann göra här med
på mitt gamla jobb arbetade vi på ett annat sätt, det är mycket bättre än erat
osv~
hoppas budskapet går fram
Den dagen det är dags att ta SH inlägg på allvar avslutar jag mitt konto...
...sen har ju själva "kärnan", de som reggade sig första åren, de som sett Mavves utveckling, brassarn, mm blitt gamla. Bort åt trettiförti och då blir man förbannad vilket kanske sätter sin prägel på hela forumet.
Det är på tiden att det kommer in lite gladlynta uppviglare på forumet. Passa dig för Djürwgen bara om du vill klara hela våren. Gladlynta (även harmynta) käkar han till frukost.
Jag tror han skulle passa som moderator, kanske på något stort, motorrelaterat forum.
Du fanns inte här 2002. Du är en utböling som 99,87% av medlemmarna
Ja det var bättre förr. Man kunde få utbrott av lilla minsta och sen satt man halva natten och skrev provocerande om det och morgonen därpå var man bannad ett tag för att sen skriva samma skit nästa vecka. Ganska roande då - sen fick man en massa annat för sig mestadels.
Nu finns här ju ingen stjärna man kan munhuggas med och de gamla som var så pigga på att fajtas här har ju blivit dödförklarade för länge sen. Du, Teo, kan ju få miniutbrott och det är rätt roande ibland men inte som andra fick förr.
Nån gammal gubbe som skulle driva med alla och mobba vart han än kunde måste blivit frälst och sen dess skriver han ju bara tradiga vanliga skitsaker.
Förr kom det till en tävling om vem som hade flest inlägg på hela forumet och somnade man en natt så halkade man ju efter. Kvalitéinnehållet sjönk ju rätt drastiskt men kul hade vi
Sen har ju en hel del dödsfall gjort sitt här med. Det kommer ju aldrig folk till SHfesterna så de ställs in och för mycket löst skitfolk utan S P O R T H O J registrerar sig.
Kollar man mångas profil så kör vissa en BMW K1, Harley, motard(va fan är det får nåt egentligen??), VIRAGO?????? och en massa skit därtill. MÅNGA har dessutom inte ens en hoj - STICK!
Läs utan att regga er, eller ljug som 80% av alla gör i sina inlägg här.
Gamlingar som Freppa som tittar in då och då och tror det är hösten 2002 fortfarande med full rulle vad det gäller tröjbeställningar ( ) verkar mest ha tappat förståndet när han försöker provocera som förr i tiden. Fan, allting har sin tid och forumets topp HAR PASSERAT!
Men ibland kommer det ju stolpskott som folk som är 22bast, inget kort men ska ha en R1 och undrar om den är snbbaste bågen i stan
Hej så länge Teo
Hey, sign me up!Finns redan,kallas garagefika
Förr i tiden förekom det otrevliga telefonsamtal och vansinnigt hotfulla PM. Det är väl lite över gränsen vad som är tillåtet, även om det inte var helt oprovocerat. Men detta är givetvis bara rykten och löst snack. Det kanske bara är en myt, iallafall.
Hej.
Har hängt här nu en månad. Läst massor men inte precis skrivit något.
Det jag verkligen reagerar på är att det ofta är en riktigt tråkig ton. Folk blir kallade för öknamn och vissa inlägg är bara brandfacklor från forum-troll.
Finns här inga moderatorer?
Jag är själv moderator på ett stort motorforum och hade då aldrig accepterat denna tonen.
Bara för att det inte är i verkligheten så tycker jag att folk ska respektera varandra. Denna tonen hade aldrig förekommit i ett samtal utanför internet. I alla fall inte bland vuxna människor.
Det känns verkligen inte som att detta är ett forum man stannar kvar på.
Kan man hoppas på en skärpning?
Nej, det kan man inte.Kan man hoppas på en skärpning?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|