PeterNorth
Bannad
Skinnställ är lika snyggt som brottardräkter. Kan vara rätt checkt att designa egen tröjja och köra runt med.
Ha ha ha,sååå jävla rätt,bikers är ju inte direkt kända för att följa programet:du är va du äterför att magen är som en ballong av alla räkmackor man stoppar i sig på exempelvis rosenhill cafet! det går inte att dra upp dragkedjan - på med en tröja så ser det fin-fint ut![]()
![]()
Ha ha ha,sååå jävla rätt,bikers är ju inte direkt kända för att följa programet:du är va du äter![]()
![]()
Någon som har tipps på bra sida på nätet?
Där man köpa luvtröja, och välja mellan lite olika tryck?
Hej på er glada hoj-åkare...
Förmodligen en dum fråga att ställa här på SH men jag och min Africa Twin försedde vän satt och diskuterade varför man har College tröja utaför skinnstället??![]()
Hade inget bra svar till honom... Men här finns det säkert en hel drös som har "koll" på MC-modet.![]()
Åker själv i Gore-Tex kläder förtillfället...
1. man slipper insekter på stället
2 det är snyggare
3. det värmer
4. jag får fan inte in mer än en tunn underställtröja innanför mitt smarriga räjsställ (pga alla svällande muskler)
Japps här har vi en fin luvtröja med ett snyggt tryck på, jag och polan som posar![]()
![]()
Förmodligen en dum fråga att ställa här på SH men jag och min Africa Twin försedde vän satt och diskuterade varför man har College tröja utaför skinnstället??![]()
Hade inget bra svar till honom... Men här finns det säkert en hel drös som har "koll" på MC-modet.![]()
Japps här har vi en fin luvtröja med ett snyggt tryck på, jag och polan som posar![]()
![]()
Jahapp... Ska man låsa bakhjulet och sladda lite utanför den lokala högstadieskolan där Lisa från 7B står och tjuvröker så visst... jättehäftig...![]()
Skönt o slippa sitta och skrapa insekter hela kvällen efter en tur.![]()
Hur svårt kan det vara.
Vill man ha tröja så har man det, vill man inte så har man det inte.![]()
Tycker man om att peta i näsan gör man det. gillar man det inte så låter man bli. men man diskuterar väl inte i en näspetar tråd på ett forum för det??![]()
![]()
![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |