Långa farbron
Yster tokfrans
Skitpoll
sandstream skrev:Man borde vara tvingad att ha bilkort i minst 5 år innan man får köra sporthoj.
sandstream skrev:Man borde vara tvingad att ha bilkort i minst 5 år innan man får köra sporthoj.
Gustav1 skrev:Hur menar du att bilkörning skulle göra dig till en bättre sporthojsförare?
Isåfall tror jag det är bättre som det är, även om effektgränsen på 25kw är barnsligt låg.
elwe skrev:Jag tycker att man skulle vara tvingad att köra hoj minst ett par år innan man fick köra bil ...
Dawg skrev:Sammanfattning då
Med drygt hundra röster så visar (med marginal för de som svarat på fel fråga) minst 30 % att de har mindre än 4-6000 mils trafikvana..
En ganska låg siffra enligt mig. Undrar vilka som tycker att det är helt ok att skenförsäkra och som oftast är de som svinar bland folk och trafik???
Blev faktiskt ändå lite chockad, att så stor del av "oss" hade så få mil är ju nästan overkligt! Nån som har nån idé om varför? Nån av rävarna kanske!?
Welll.. I´ve got my point!
Borde det inte vara bättre att vara tvingad att ha haft mc-kort i minst 5 år innan man får köra sporthoj?sandstream skrev:Man borde vara tvingad att ha bilkort i minst 5 år innan man får köra sporthoj.
snabbyamaha skrev:ja först börjad men promenera i trafiken vid tre års ålder och sedan blev det cykel, moped, sedan bil och mc så ett par mil har man väl fått ihop under årens lopp......är någon verkligen intresserad?
pakopak skrev:hey, jag missade att det gällde all trafikvana, har bara 900 på mc men en bra bit över 10´000 i bil så jag vill byta till 8000 stapeln...
Dawg skrev:Nu blev pollen helfel då frågan uppenbarligen var otillräckligt tydlig. Men det är en helt annan fråga!
Dawg skrev:Nej, 8000 + kändes som att det är en ´gräns där utvecklingen stagnerar lite.. Man slutar aldrig att lära visst, men det är nog de första tiotusen milen som är viktigast!
Jag har nog en 20 - 25 K mil i mig... Men ska nog erkänna att jag förmodligen körde bättre för ett par år sen då jag körde betydligt mer, främst i stan..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|