Trekant?

Trekant med folk man känner


  • Antal röstningar
    0

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Ort
Enköping
Hoj
Gixxer
Kan bli tokigt när man har 3kant med ett par som är tillsammans. Om en av dom blir svartsjuk.
Men funkar allt så e det helt underbart! :tuttar :tummenupp

// Lena
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Hmm...Slappa...vad ska du NU syssla med??:arsele
Hrrmmm...nog för att jag vet att T ska upp till er men va fan...inte en nära kompis! :fatta!

Jaja...det är er relation som ska tåla det...inte mi...visst ja, jag har ju ingen! :lol
 

MC Doktorn

Guest
vilse skrev:
2353458 Dålig relation för att man är nyfiken?

Försvinner alla dina fantasier bara för att du får en flickvän?

Ärligt tror jag en passionerad relation inte behöver det, konsekvenserna av att blanda in andra i sitt sexliv kan vara häftigt men skapa konflikter typ wellcome to the dark side.

Enl min erfarenhet är det bättre att göra sånt med en KK då det handlar om hardcore och inget annat.
 

niklas_

Ny medlem
Gick med
2 Jun 2005
Ort
lägenhet
Hoj
blank
Om det inte är ett par + 1 till så är det helt ok. 3 singlar ska det va.
Jag har haft ett par 3kanter med olika polare + tjej och det har inte kännts
alls konstigt, vilket jag jag trodde det skulle göra. Tyckte bara det var kul...
Kör på bara. :tungan
 

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Ort
tokholm
Hoj
R6 -07
Pr0bz skrev:
2352137 Jadu, först jag då sen "att ha trekant med folk man känner tex 1 par och en gemensam vän" jag + ett par + en gemensam vän = 4st.

Folk man känner = folkräkning = 0
ett par = 2 st
gemensam vän = 1 st
tot = 3 st.
mehallaaaah :tungan
 

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Bakpååkare. :)
Inget för mig och maken....

Men om man gillar den formen av aktivitet, skulle jag föreslå en parklubb istället för att riskera vänskapen. :)
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Inte fan vill jag dela donna med ngn annan karl och att jag ska dra på 2st är ju bara att glömma, man har ju nog sjå med att få en sån där tjej att grymta till i slutsvängen :)

jaja jag må inte vara kung i slafen men jag är ärlig alla fall.
Får väl säga som norrlänningen som var färdig efter ca 45 sekunder.
Hon -Det där gick ju snabbt (med en besviken stämma)
Han medans han drar på brallorna -Joho serru, knulla det kan jag!

:D
 

Tigerlilly

OBS! Vanebildande
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Sthlm innerstan!
Hoj
Blivande monsterägare
Tycker det är helt ok om alla inblandade e med på det men såklart är det nog mindre risk för svartsjuka etc om alla e singlar...
 

N.Blomqvist

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Feb 2006
Ort
Härnösand
Hoj
2020 Harley-Davidson Ultra Limited
Slappa skrev:
2352112 Vad säger sporthojsfolket om att ha trekant med folk man känner tex 1 par och en gemensam vän?


EDIT: Är inget ja har tänkt genomföra, var mest prat om trekant och då ville ja ha sporthoj folket´s åsikter!
Been there, done that...
Dock med frun och en kvinnlig bekant. :tuttar Rekomenderas starkt!
Vi hade en långvarig relation och träffades regelbundet under en lång tid tills hon flyttade och bildade familj.
Vi träffas ofta än idag, dock talar vi aldrig om det som varit.
Att min fru även gillar tjejer underlättar naturligtvis en hel del i sammanhanget.
Det jag nyss skrivit tror jag är den optimala lösningen om man ska vara tre i sängen.
-Vänskap, respekt, och tillit.
 

kattcalle

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2005
Ort
Enar
Hoj
Skurk
Varför är det så att alla brudar som svarat i den här tråden i princip är positiva till det? Måste det inte statistiskt finnas precis lika många män som kvinnor för att det ens ska bli av?

Eller är alla hojbrudar slampor? :p
 

MC Doktorn

Guest
Anledningen till min tveksamhet är att jag har en mycket god manlig vän som förslog för sin fru att har partner sex.

Detta genomfördes och det vart otroliga konflikter för honom efteråt, hon hade inga problem med detta.

Detta skapade enorma konflikter då det inte riktigt gick som man tänkt sig, dom skildes och lever nu separerade pga detta.

Ska man göra det ska man inte ha några känslor för sin partner.

Djeflar va djupt detta vart, men höja ett varningens finger :tummenupp
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Tror inte att det skall vara nära vänner till sånt..blir nog lätt fel efteråt Fick förfrågan av en god vän på Irland men det kändes inte rätt (OCH tanten är en hagga:näsblod ) så jag sade tack men nej tack :tummenupp
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
MC Doktorn skrev:
2358929Ska man göra det ska man inte ha några känslor för sin partner.
Det där är helt fel, tycker jag.

Klart man skall ha känslor för sin partner. Ett partnerskap utan känslor, vad är det?

Däremot skall man inse och förstå att nr 3 är den person man inte skall ha känslor för. Man skall inte vara kär i nr 3, man skall inte vilja ha mer än bara stundens njutning med nr 3.
Man skall vara medveten om att nr 3 är med för spänningens och njutningens skull. Inte för känslornas.


Jag har då inte förstört något förhållande genom dylika äventyr. Snarare har det stärkt förhållandet då båda litar på sin partner till den milda grad att man kan ta in en till i leken.

Och att ha två kvinnor i sängen är :tummenupp
Däremot en till kille, nej tack :tummenner
 
Last edited:

MC Doktorn

Guest
Wiseguy skrev:
2360253 Det där är helt fel, tycker jag.

Klart man skall ha känslor för sin partner. Ett partnerskap utan känslor, vad är det?

Däremot skall man inse och förstå att nr 3 är den person man inte skall ha känslor för. Man skall inte vara kär i nr 3, man skall inte vilja ha mer än bara stundens njutning med nr 3.
Man skall vara medveten om att nr 3 är med för spänningens och njutningens skull. Inte för känslornas.


Jag har då inte förstört något förhållande genom dylika äventyr. Snarare har det stärkt förhållandet då båda litar på sin partner till den milda grad att man kan ta in en till i leken.

Och att ha två kvinnor i sängen är :tummenupp
Däremot en till kille, nej tack :tummenner

Men hej vi är olika !!!! det som är rätt för dig kanske inte är det för mig
Majoriteten av par skulle inte vilja dela sin partner med någon annan??

Vi är väl olika men min kvinna skulle aldrig acceptera att jag sätter på en annan kvinna inför henne, likväl tvärtom.
Jag respekterar min kvinna och hon mig vi är jämställda och därför kommer aldrig såna saker att hända.

Jag är mycket nöjd med det jag har och har inga behov av något annat, saknar man fantasi och har ett undermåligt sexliv då ??
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top