andre_moller85
Ny medlem
jag kör med 690 slip on
Vem e sugen idag?
Hm undrar om det är nån Trelleborgare som klotat runt.Såg ut som en R6:a eller eventuellt en R1 som låg på en lastpall vid Trebles mc. Hojen var den gråaktiga färgen.
Och till nåt helt annat.
Vilket pundhuvud men säkert ingen svenne eller såfall en jäkligt korkad sådan.
Tog en runda i staden och mötte en mc förare på kontinentgatan. Vips på övergångsstället går en polis som snällt vinkar in denna idiot pga att han skjutsar en brud med kort kjol,svart tjockt långt pudelhår och utan hjälm.
Hur funtad får man vara som skjutsar runt i stan och dessutom utan hjälm på passageraren.
Idioten själv hade skinnjacka och hjälm. Aja förmodligen har de båda inte mycket att vara rädda om.
Hoppas han fick en bot.
polare till mig som lagt sig jag har inte hört något närmre men tillståndet hade varit stabilt igår när han låg under kniven.
polare till mig som lagt sig jag har inte hört något närmre men tillståndet hade varit stabilt igår när han låg under kniven.
jag har jobbat med hans storebror. Hörde att han halkat på ett brunnslock, stämmer det ? hur som helst så har jag sett han köra i stan som en idiot 100 ggr... oansvarig snor unge enligt mej, hoppas att han klarar sig bra ändå..
Då får han sitt straff och läro läxa kanske
tydligen så var det illa ställt med honom. Men han verkar vara stabil nu, vad jag har hört iaf.
Skönt att höra oavsett hur han kör så önskar man ingen här illa.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|