Trelleborg GAZZ tråden

Amras

y'all want a single... Fuck That
Gick med
22 Feb 2005
Ort
Söder
Hoj
660, KTM SMC
någon som är sugen på att köra idag.. nu på dagen alltså ??

jag och twizter ska dra på en runda 0733246741
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
Någon som vill med upp?

Jag kommer köra upp till Växjö idag och ska köra 108:an upp till Perstorp sen vidare till Hässleholm på 21:an sen vidare på 23:an upp till slutdestinationen.

Är det någon som vill med på vägen upp och kan när som helst avvika så vore det smek :)


Tänkte köra ifrån Trelle vid 18 tiden.

Kommer att titta här under dagen om någon är intresserad. Vill ni ha mob nummer så skicka pm så tar vi det där :tummenupp
//Cel
 

Madeye

TouringBeatch
Gick med
6 Jun 2006
Ort
Malmö
Hoj
KTM 990 med packväskor!
Jag lär snurra solo runt Malmö iaf. Funderade på någon samåkning men det är för varmt att vänta på annat folk :D
 

Amras

y'all want a single... Fuck That
Gick med
22 Feb 2005
Ort
Söder
Hoj
660, KTM SMC
Heldag på SRW idag med mc huset

MYYYYCKET kul. Sjuk jävla adrenalin kick !!!!! alla borde testa att köra bana... svin tråkigt att köra gata nu.... :D
 

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
Hm undrar om det är nån Trelleborgare som klotat runt.Såg ut som en R6:a eller eventuellt en R1 som låg på en lastpall vid Trebles mc. Hojen var den gråaktiga färgen.

Och till nåt helt annat.
Vilket pundhuvud men säkert ingen svenne eller såfall en jäkligt korkad sådan.
Tog en runda i staden och mötte en mc förare på kontinentgatan. Vips på övergångsstället går en polis som snällt vinkar in denna idiot pga att han skjutsar en brud med kort kjol,svart tjockt långt pudelhår och utan hjälm.
Hur funtad får man vara som skjutsar runt i stan och dessutom utan hjälm på passageraren.
Idioten själv hade skinnjacka och hjälm. Aja förmodligen har de båda inte mycket att vara rädda om.
Hoppas han fick en bot.
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Hm undrar om det är nån Trelleborgare som klotat runt.Såg ut som en R6:a eller eventuellt en R1 som låg på en lastpall vid Trebles mc. Hojen var den gråaktiga färgen.

Och till nåt helt annat.
Vilket pundhuvud men säkert ingen svenne eller såfall en jäkligt korkad sådan.
Tog en runda i staden och mötte en mc förare på kontinentgatan. Vips på övergångsstället går en polis som snällt vinkar in denna idiot pga att han skjutsar en brud med kort kjol,svart tjockt långt pudelhår och utan hjälm.
Hur funtad får man vara som skjutsar runt i stan och dessutom utan hjälm på passageraren.
Idioten själv hade skinnjacka och hjälm. Aja förmodligen har de båda inte mycket att vara rädda om.
Hoppas han fick en bot.

polare till mig som lagt sig :( jag har inte hört något närmre men tillståndet hade varit stabilt igår när han låg under kniven.
 

Amras

y'all want a single... Fuck That
Gick med
22 Feb 2005
Ort
Söder
Hoj
660, KTM SMC
polare till mig som lagt sig :( jag har inte hört något närmre men tillståndet hade varit stabilt igår när han låg under kniven.

jag har jobbat med hans storebror. Hörde att han halkat på ett brunnslock, stämmer det ? hur som helst så har jag sett han köra i stan som en idiot 100 ggr... oansvarig snor unge enligt mej, hoppas att han klarar sig bra ändå..
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top