Miggepigge skrev:2303649Coolt, har du kamera o allt ??
nej bara fästet hehe.... nej klart jag har kamera!!! =)
CeltaniC skrev:2304292
ska ni få se motogp film sen ja jävlar
Miggepigge skrev:2303649Coolt, har du kamera o allt ??
CeltaniC skrev:2304292
1.CelZenit skrev:2304410LISTAN FOLK...MER FOLK
TRELLEGAZZ RUNDAN! [TGR]
På Lördag är det dags igen Trelleborgs Gazz Rundan Samma tider, samma sköna GAZZ
SAMMLING 1/7 12:00 PÅ STATOIL I TRELLEBORG HITTAS HÄR
SAMMLINGSPLATS 2 12:30 I SVEDALA PÅ STATOIL HITTAS HÄR
SAMMLING 12:00 || AVFÄRD 12:15 I TRELLEBORG
SAMMLING 12:30 || AVFÄRD 12:45 I SVEDALA
Ni som väljer att ansluta i Svedala missar en del av rundan så det är upp till er om ni vill starta i Trelleborg eller inte.
TGR kommer att ligga på 12-13 mil och kommer att avslutas i Smygehamn
ALLA "SPORTHOJAR" är välkomman att ansluta till rundan!
Vid Regn så tvättas hojen
Skriv upp er som jag vet hur många som kommer att ansluta till TGR och MEDDELA OM NI FÅR FÖRHINDER!
Raijslaiter - Cel
Sisteman - ZioX
1.Cel
2.ZioX
3.Zenit
4.René
5.blueblade
6.hojbrud
7.
8.
9.
10.
CeltaniC skrev:2306130Vafan Rosen, han ska ha en bitchslap deluxe! om han inte gör det
Hur var det i Kstad? allt gick väl?
Vill påminna att det är en ny och längre sträcka till Svedala denna gången så jag ser gärna fler i Trelleborg på Startpositionen
Mmmm Brossan är occupiedhojbrud skrev:2306149sitter du här.. hmm längre runda.. får nog se till att jag kommet till trelleborg då då..
ingen som vill ut och köra hoj nu??
Syn ett GAZZ är aldrig komplett utan en RettaR1 racer skrev:2306172Grrrrrr jobbar 06-14 imorn och efter det är jag
CeltaniC skrev:2306176Mmmm Brossan är occupied
Syn ett GAZZ är aldrig komplett utan en Retta
har ringt och snackat med honom men det ska vara okejCeltaniC skrev:2306130Vafan Rosen, han ska ha en bitchslap deluxe! om han inte gör det
Hur var det i Kstad? allt gick väl?
Vill påminna att det är en ny och längre sträcka till Svedala denna gången så jag ser gärna fler i Trelleborg på Startpositionen
Trevligt jag har inte bad planerat imorrn men u do what u want to do-Rosen- skrev:2306507har ringt och snackat med honom men det ska vara okej
jodå det var najs, softa dagar. sen besökte vi Jonte Engdahls, claessons (2ggr), nilsons och keva (som var stängt )
ny sträcka låter fint, jag ska vara stilig imorgon, har införskaffat en ktm midjeväska så jag slipper hela ryggan eller var det bad planerat imorgon???
har hänt i trelleborg medans jag var borta då?
Zenit skrev:2306327var e eddi dissar han osså för o filma o miggepigge
CeltaniC skrev:2306689Trevligt jag har inte bad planerat imorrn men u do what u want to do
Hela sträckan är inte ny men ny sträcka fram till Svedala. Blir antagligen ny sträcka nästa gång eller stort moddad
Miggepigge skrev:2306941Lugn zenit.... Jag ska spela paintball idag... har varit bestämmt i månader så jag missar denna lördagen oxo.... men tro inte att jag inte vill.... Cause i LOVE gazz
Blir det "nya" till svedala rundan, den vi körde ??? den va nice
CeltaniC skrev:2306176Mmmm Brossan är occupied
Syn ett GAZZ är aldrig komplett utan en Retta
Zenit skrev:2306947okej får väll gå an för paintball då de e ju sketa skoj så
Eddi skrev:2307030jepps idag är edit filma som gäller hela dagen.. kommer blir as fräck film... kankse träffar på er ute när vi filmar om ni kommer förbi en viss raka.. inte sjöbo.....
ska filma massa "stunt" och massa körning i tajta svängar (dessa kommer filmas där eslöv rundan går).
Ha de gott
Miggepigge skrev:2306975ja fy fan, det e svin kul, har du testat ?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|