Mordecaien
Can do!
520 watt helljus löser det problemet väldigt enkelt
:automagisktavblEnandespeglar
520 watt helljus löser det problemet väldigt enkelt
"Äkta" är det nya när det kommer till mat.Vilka är trenderna när man kommer till mat?
Vi kom inte direkt fram till något.
:automagisktavblEnandespeglar
Inte sidospeglarna
Samt att det är inte ett svetsglas du har i backspegeln.
Hursom så brukar budskapet gå fram
Sidospeglar
Finns de som automatiskt avbländande nu med
Ja jisses!
BMW hade det som tillval redan på E39, tror jag.
Är 80% säker Merca hade det redan på W210.
Nuförtiden har tom Skoda det. Vet att det finns i Superben, osäker på Octavia och neråt.
Senaste trenden hos killar jag kan komma på är väl den där rockabilly-"light"-frisyren som är kort som fan på sidorna relativt högt upp och sedan blir en ganska luftig bakåtslique på jässan. Hör ihop med tidigare nämnda glasögon.
Såhär typ?
De där hopvikbara stegarna är förjävla bra till massor av saker! Ångrar inte köpet en sekund.
Finns en ännu vassare variant numera, teleskopstege! En rörsegmentstege som är hopvikbar "in i sig själv" liksom, tar bara så stor plats som segmenten är långa och som det tjockaste "yttersta" röret är tjock
Finns en ännu vassare variant numera, teleskopstege! En rörsegmentstege som är hopvikbar "in i sig själv" liksom, tar bara så stor plats som segmenten är långa och som det tjockaste "yttersta" röret är tjock
Ser en kul bild framför mig när spärrarna lossnar när man är högst upp
Vet, har en sån också. Totalt värdelös.
Poängen med vikstegen är ju att den går använda som pall, bord och alltmöjligt.
Det där tycker jag har blivit lite väl trendigt, jobb Vafan, när bidragsregeringen satt så var ju var och varannan människa hemma om dagarna, men nu ska de helt plötsligt jobba för att det lönar sig numera.
Såna trender blir jag lite sur på, eller så är jag bara bitter för att jag själv går hemma och slår dank med bidrag från f-kassan.
Vad gör du med ungen då? Stänger in henne i tvättstugan?
Här kan man inte välja om man vill leka eller inte. Man får snällt låtsasäta tygapelsinen eller plinga med nånting så att lillens ögon tindrar.
Eller sätta honom framför ett spännande avsnitt av Teletubbies?
Teletubbies är numera uppgraderat till Drömmarnas Trädgård. Man kan ju tro att jag slipper Teletubbies nu, men icke. Inom bara några veckor kommer nytillskottet, och då är det BÅDE TT & DT som gäller. Stön.
Vad gör du med ungen då? Stänger in henne i tvättstugan?
Här kan man inte välja om man vill leka eller inte. Man får snällt låtsasäta tygapelsinen eller plinga med nånting så att lillens ögon tindrar.
Fan vad jag vill sla knut pa aggledarna efter denna kommentar
Det lönade sig även innan att jobba.
Jag har en annan trendspaning. På Facebook har det ganska plötsligt börjat dyka upp en massa inlägg där folk tackar sina "fina" vänner eller kallar sin kompis kort och gott för "finaste".
Jag ryser av obehag och gnisslar mina bittra tänder åt det fenomenet.
Senaste trenden hos killar jag kan komma på är väl den där rockabilly-"light"-frisyren som är kort som fan på sidorna relativt högt upp och sedan blir en ganska luftig bakåtslique på jässan. Hör ihop med tidigare nämnda glasögon.
Det roliga är att det är att det är till 99% vänstermänniskor som bär den som ett svar på de dito tjejernas nyfunna passion för rockabillylook. Helt utan en tanke på att denna trend ursprunger ur en motorkultur med sydstatsflaggor och brända kors.
Nu ska jag fanimej spana!
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |