Coola Ola
Progressiv klassicist
över skinnstället i sommar?
Iofs, det är ju logiskt när man tänker på det. När "alla" har tröja över skinnstället så är det ju det givna sättet att ta det ett steg längre.
över skinnstället i sommar?
Jag har besökt en sån där kaffeplantage med massa såna där djur.
Antar att det var före trenden då eller? annars tyder det ju faktiskt på ett visst intresse.
Nej den låg på vägen och guiden släppte av oss där.
Det är faktiskt sant. De hade några såna där djur i burar och det luktade fan om dom. Vi stannade inte länge.
så var det
Nej den låg på vägen och guiden släppte av oss där.
Det är faktiskt sant. De hade några såna där djur i burar och det luktade fan om dom. Vi stannade inte länge.
Färskbajsat kaffe. Vad kan vara bättre än det!?
Kanske typ det mesta...
Om världens godaste dryck var kiss från uteliggare som legat och huttrat i minusgrader och skedat varandra för att överleva, samt enbart druckit Pripps 7,2 och ätit hummer (av någon märklig anledning) så skulle jag ändå inte dricka den .
Ingen ny företeelse förvisso, redan i de gamla bondfilmerna visade man upp mobiltelefoner, bilar etc.
Dagens produktplacering tar sig allt mer oblyga uttryck. Senast igår, i TV-serien "Solsidan" talade sig huvudpersonerna varma i säkert 30 sekunder om ett företag som levererar mat hem till dörren. De fick med webadress och hela videvitten. Allt utom prislappen.
Lite väl magstarkt i min mening. Det blir nästan lite pinsamt att kolla på.
Nu är du avis bara för att du inte lyckats få ditt företag omnämnt i Solsidan.
Ingen ny företeelse förvisso, redan i de gamla bondfilmerna visade man upp mobiltelefoner, bilar etc.
Dagens produktplacering tar sig allt mer oblyga uttryck. Senast igår, i TV-serien "Solsidan" talade sig huvudpersonerna varma i säkert 30 sekunder om ett företag som levererar mat hem till dörren. De fick med webadress och hela videvitten. Allt utom prislappen.
Lite väl magstarkt i min mening. Det blir nästan lite pinsamt att kolla på.
Tänkte på det igår faktiskt. Att det där företaget kan väl inte finnas på riktigt. Gör det det alltså? Pinsamt var ordet i såna fall.
Jo, det företaget finns på riktigt. I episoden innan gjorde de samma pinsamma sak för ett annat företag.
Nu vet jag inte vad solsidan är för ngt, men bara namnet verkar ju småborgerligt pinsamt.
Har ni inga intressen?
Du hade också haft tid att allmänbilda dig lite om du hade kört tyskt eller japanskt. Antar att söndagkvällarna går åt till att leta oljeläckage?
Ut och lek med er iställe för att titta på skit
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |