Vad fan är det med folk?
Människor som saknar skägganlag går omkring och försöker anlägga helskägg????
När blev det här hippt?
Och har lågt skuren midja (säger man så)
Förstår inte varför tjejer har fått för sig att det är snyggt med hög midja...
Det hänger ihop med en annan trend. Tanttrenden på södermalm där cheyerna klär ut sig till pensionärer för att visa sitt kulturella engagemang. Det grundar sig i att de är feta och aldrig har rört på sig så de använder "kultur" som täckmantel för att mindre uppenbart skyla sina vörtlimpskroppar.
Skulle inte ens slicka dom på kinden för 20 spänn!!
Inte? Min armhåla för en hundring då? (båda för 150)
Mindre hår och dessutom använder jag deo?
Skyll på Cheap Monday. Allt fult jeansmode de senaste åren verkar ha sina rötter hos de.hög midja är döden för fortplantningen..
Vem fan vill ha lååångrumpa liksom?
Inte? Min armhåla för en hundring då? (båda för 150)
Mindre hår och dessutom använder jag deo?
Det hänger ihop med en annan trend. Tanttrenden på södermalm där cheyerna klär ut sig till pensionärer för att visa sitt kulturella engagemang. Det grundar sig i att de är feta och aldrig har rört på sig så de använder "kultur" som täckmantel för att mindre uppenbart skyla sina vörtlimpskroppar.
Haha, så klockrent skrivet! Precis så är det i Göteborg. Masthugget och Majorna. Svenska varianten av burka, hijeb, niquaob, kebab och allt vad det heter. Fan det ska synas att en kvinna är en kvinna goddamnit!!!
ps. Toppa gärna med en kånkenrygga. Utifall att betraktaren inte redan skulle ha fattat att du vill vara kulturvänster. Det gör man i alla fall härnere. Ser säkert hundra fjällrävenryggor om dagen. Alla tror de att de är lika retrotrendiga och lite klämkäcka.
Jag tycker precis tvärtom. Jag använder i stort sett enbart Cheap Monday och tycker att de sitter klockrent, kostar klockrent och ser dessutom helt klockrena utSkyll på Cheap Monday. Allt fult jeansmode de senaste åren verkar ha sina rötter hos de.
Varför flyttar du inte?
Vartdå? Ryssland? Kortkort och högklackat skareva.
Ok. Har spanat vidare lite.
1. Det är väldigt många som vill ha mitt guld just nu. Jag blir misstänksam.
2. Det är väldigt många som har en matkasse till mig, men kanske inte så nytt.
3. Groupon, Letsdeal, MyDeal, Eniro Deals osv osv.
Jag förstår upplägget med den sistnämnda, men begriper inte vad som gör det så attraktivt att så många aktörer ploppade upp på en gång.
Sälj ditt guld till bästa dagspris kompiz blev väl den branch som fick ta över alla finniga 19åringar i Dressman-kostym när Phonehouse slutade kränga telefoner på stan.
Jag väntar på Per-Olofs matkasse innehållande falukorv, bacon och ett sexpack nödraketer istället för all jäkla dietistanpassad brocolisoppa...
Den är grym!
Innehåll:
5 Billys Pan Pizza
5 Gorbys piroger
1 port Lövtunn bit XL
1 påse Polarkaka
1 tub Kalles Kaviar
O'boy
2 rullar bruna bönor
4 st cola, 2-liters
2 st Fanta, 2-liters
4 liter mjölk
2 st 300 g chipspåsar - olika smaker varje vecka!
1 påse jordnötter
5-pack Snickers
2 påsar Bilar
Efter önskemål från våra kunder, utökar vi nu även Connys Matkasse med 6-pack Pripps Blå folköl. Samma låga pris som innan.
Just ja. Jag har kollat lite på jackor på sistone. Nuförtiden är det den här varianten som gäller i Sthlm:
(Så jag köpte en annan)
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |