Trevlig resturang i Gbg?

deam

Ny medlem
Gick med
26 Nov 2003
Ort
kungälv
Hoj
KTM 525 EXC-03
Rickie Key skrev:
Tänkte att jag skulle göra ett tappert försök och bjuda ut en tjej från Gbg på en fin middag,då hon bor i Gbg så vore det ju lämpligt att gå ut där.
Vi har bara träffats två gånger innan så det får gärna vara sådär lagom mysigt,hon är ju inte ett uns imponerad av min Kawa ju! :huvet
Men en god middag kanske får henne att tycka min hoj är jättefin,eller kanske efter några glas vin. :D

/Rikard


antar att du vet var gamle port ligger, typ 10 meter längre ner mot ån i samma hus ligger en lagom :D mysig grekisk resturang med väldigt god mat, kommer tyvärr inte ihåg vad den heter just nu :huvet
 

Therudeboy

Guest
deam skrev:
antar att du vet var gamle port ligger, typ 10 meter längre ner mot ån i samma hus ligger en lagom :D mysig grekisk resturang med väldigt god mat, kommer tyvärr inte ihåg vad den heter just nu :huvet



Annars har han ju alltid gatuköket där att äta på. Om det inte var det du nu menade :D
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
deam skrev:
antar att du vet var gamle port ligger, typ 10 meter längre ner mot ån i samma hus ligger en lagom :D mysig grekisk resturang med väldigt god mat, kommer tyvärr inte ihåg vad den heter just nu :huvet

Där har jag varit en gång, innan en bio. De kanske hade en dålig dag när jag var där men de lyckades kombinera en eldad köttbit med en icke existerande service. Dyngställe.
 

Rickie Key

Medlem
Gick med
6 Feb 2004
Ort
Smålandsstenar (2mil från A-Torp)
Hoj
zx9r -01
Långa farbron skrev:
Farbron vill också veta....??

Det blev så att vi lagade mat tillsammans hemma hos henne i stället.Eller jag var nog mest i vägen! :D
Hur som helst så hade vi det väldigt trevligt,vi får se om det blir nån fortsättning. :tummenupp
Man vet ju aldrig riktigt hur en tjej tänker!


/Rikard
 
Last edited:

Rickie Key

Medlem
Gick med
6 Feb 2004
Ort
Smålandsstenar (2mil från A-Torp)
Hoj
zx9r -01
Långa farbron skrev:
Grattis..anar jag en hemmamatch med :hihi

Trevligt att det gick bra,då kanske vi får se dig lite mer i gbg eller?

Om jag får bestämma så får det ju mer än gärna bli en fortsättning,hon är sådär lagom söt och tyken som jag gillar! :D
Men om man måste åka till Gbg fler gånger så måste jag ju bara lösa nattförvaring av hojen,åka 15 mil i bil på sommaren,huu... :kocko


/Rikard
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top