Trevlig resturang i Gbg?

gixxer_chrille

Sugen på att köra hoj igen
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ale kommun
Hoj
Vatten hoj...SEA-DOO RXT.
Thai Garden på 2:a långgatatan ( Den bredvid video Look :D )är mitt tips om ni gillar thailänskt. Bra priser och man får mkt god mat. :tungan
 

Jörgen Player Special

GRÖNT ÄR SKÖNT
Gick med
12 Nov 2003
Ort
Göteborg
Hoj
ZX10R
Rickie Key skrev:
Tänkte att jag skulle göra ett tappert försök och bjuda ut en tjej från Gbg på en fin middag,då hon bor i Gbg så vore det ju lämpligt att gå ut där.
Vi har bara träffats två gånger innan så det får gärna vara sådär lagom mysigt,hon är ju inte ett uns imponerad av min Kawa ju! :huvet
Men en god middag kanske får henne att tycka min hoj är jättefin,eller kanske efter några glas vin. :D

/Rikard


Mitt tips är "Hemma hos" i Haga.. Mycket hög mysfaktor och man blir inte rånad.

mvh
/JPS
 

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Ort
Götet
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
oj oj, kan inte fatta att hon inte är imponerad av hojen? den är ju skit snygg juh...men om hon inte är det så är hon nog inte alls mc-intresserad..=/ det är ju synd

men jag tycker att du ska vara dig själv och fixa en extra hjälm till dejten, så hon får sitta bak, njuta av din värme och få uppleva den härliga känslan att åka hoj! Då kommer hon nog att nappa ska du se!! Att åka upp till Ramberget är inte fel!! Vet inte om de har öppet nu bara..hmmm

Alltså det finns ju jätte många trevliga uteserveringar på Avenyn juh!
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
snowwhite skrev:
oj oj, kan inte fatta att hon inte är imponerad av hojen? den är ju skit snygg juh...men om hon inte är det så är hon nog inte alls mc-intresserad..=/ det är ju synd

men jag tycker att du ska vara dig själv och fixa en extra hjälm till dejten, så hon får sitta bak, njuta av din värme och få uppleva den härliga känslan att åka hoj! Då kommer hon nog att nappa ska du se!! Att åka upp till Ramberget är inte fel!! Vet inte om de har öppet nu bara..hmmm

Alltså det finns ju jätte många trevliga uteserveringar på Avenyn juh!


Jodå ramberget är öppet var där med tillhörande dejt i går :tummenupp
 

Mingves

Guest
Caleo skall vara toppen har jag hört, prisvärt och gott. Har tyvärr inte varit där än.

///M
 

Da rolf

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oslo
Hoj
zx6 - 95
McB skrev:
Är du kock där, eller äger du stället?



Står i köket o glor på alla hojar som drar upp för engelbrektsgatan....
Det blir jävlit najs ljud där inne :yoparty =chefen förbannad hehe :4skrika
 

"Nels"

Z1000 till salu!
Gick med
19 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Z1000
Beställ bord på Pasta+ ligger vid Heden.Varierande priser och hög mysfaktor och som grädde på moset blir man mätt.Kan varmt rekommendera det stället :tummenupp

:kär :kär :kär
 

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
E du intressant så kan du gå till vilken restaurang som helst, för då är det sällskapet hon vill åt. E hon inte intresserad så kvittar det fall du pröjsar 2000:- eller 200:- för maten...

Ta med na till bögens (kristinedalskiosken heter det TROR jag) i alingsås och säg "Du får ta PRECIS vad du vill"..så tar hon ngn standardmeny. Så tar du upp en femtilapp och säger att det räcker precis till en varmkorv till dig med.... Vill hon träffa dig igen sedan så är allt klart, dessutom förstår hon att du kanske inte var helt seriös isf ;)

- Johan
 

Berglund

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Göteborg
Hoj
RGV 250 -92
I söndagens Två dagar (bilaga från GP) fick Thörnströms kök på Teknologgatan 3 högsta betyg i allt av "uteätarna". Det är bara denna och 28+ som har fått maxbetyg. Kanske ett tips?
Medianrätten kostar 190 jämfört med Sjömagasinets 360.

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=209
 
Last edited:

Prez

Medlem nr:17 ADHD MC
Gick med
28 Dec 2003
Ort
Borås
Hoj
Yamaha R1 -98
Paros om du gillar grekisk mat....
Ligger på 3:dje långgatan...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top