Zeb_Macahan
Bettingansvarig
Finns en pasta-restaurang på Avenyn nästan vid bron, skitmysig o inte så dyr. Mycket folk dock...
/emmi
/emmi
campar skrev:Nu är ju inte jag från Gbg, men alltså jag tycker att Gothia Towers restaurang högst upp i ena tornet skulle kunna vara ngt, en sen kväll lagom till att solen går ner över staden!
Mitt i veckan kan det nog vara rätt lugnt där oxå, förutsatt att det inte är ngn jätte mässa på mässan för då är det nog mycket folk där.
Lycka till!!
//Niklas
Zeb_Macahan skrev:Jag har ätit på Gothia Towers, ingen bra mat alls o dessutom svindyrt. //Emmi
Långa farbron skrev:Om jag törs komma med förslag så skulle jag nog föreslå Italienskt.Finns bra resturanger lite över allt men det ligger ett par mysiga ner på stensturegatan (vid Scandinavium/Heden).
Näe, sticky är bättre =)blom skrev:du ska gå till belsepub.. kanske sveriges bästa hak
har du varit på belsepubhållundan skrev:Näe, sticky är bättre =)
triple skrev:Sattsa på något lite ovanligt, "Silvis" palestinsk restaurang mellan andra och första långgatan. Trevligt och mycket bra att dejta på, men det är ju varken lyxigt eller "vanligt". Så det måste vara rätt tjej för att uppskatta det!
De e la klart jag har... Har nårra polare som lirat där ett par gånger, då har det vartblom skrev:har du varit på belsepub
en polare till mig lirade där mi söndags.. mycket bra band som spelar därhållundan skrev:De e la klart jag har... Har nårra polare som lirat där ett par gånger, då har det vart
Fast, det är ju inte kass alltså. Tycker bara att sticky är bättre... Jobbigt när man ska på belsepub, fast råkar hamna på FAT-MILK istället...
DET ÄR GAY!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |