EBS skrev:Gjorde moppen? Jo men visst.
Min kompis moppe gjorde också det. Drac orginal fast hemmabyggt orginalsystem + nerdrevad.
EBS skrev:Gjorde moppen? Jo men visst.
cRoC skrev:Min kompis moppe gjorde också det. Drac orginal fast hemmabyggt orginalsystem + nerdrevad.
SmackMan skrev:ja jag vet många många moppar som går på bakhjulet!!! en kompis i borås gör ju fan wheelies flera hundra meter med sin derbi! med effekt krök och lite drevning!
Hinkas skrev:Hehehe, det där med hemmabyggt orginal system reagerade jag lite på också... Har han fabriken hemma som tillverkar orginal delar?
Hammet skrev:de går ju att köra på bakhjulet med en mt5a orginal, bara man har rätt teknik
Hinkas skrev:Hehehe, det där med hemmabyggt orginal system reagerade jag lite på också... Har han fabriken hemma som tillverkar orginal delar?
SmackMan skrev:TRIM
Köpte en yamaha rd -86 med ypvs då för 4000Kr.. billigt tyckte jag iaf.. men effekten!?!?!?! kan ju inte gå upp på bakan på gaspodrag!! hur mkt gör det om man tar bort strypningen då?? vad finns det för möjligheter att trimma den??
Tisse skrev:Vicke du kan ju köpa 180cc och 36förg med eff system jag hittar ju inte 180cc till min....... skratta på bara för jag nöp min tzr det är din tur nästa...
shoik skrev:Alltså no offence grabbar, men hela tråden luktar ju jäffla moppe f***o lång väg...
Det finns INGEN 125:a som reser sig på gas, dock kanske om någon fått försig att trimma den och då redigt.
Du får antingen rycka eller börja koppla alt. bägge
Solid snake skrev:[Messerschmittmode=on] Du menar väl landsvägs 125r? Min cross gasreser. [/Messerschmittmode=off]
nomolas skrev:aja, men då flyttar du din feta röv vääääldigt långt bak
Solid snake skrev:[Messerschmittmode=on] Du menar väl landsvägs 125r? Min cross gasreser. [/Messerschmittmode=off]
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|