J-Bone
Ny medlem
RS38'or passar bra för din motorkombination, men även RS36 funkar - speciellt om du skall köra mycket gata, likaså CV40 (du blir mindre trött i gashanden av CV40, karpateltunnelsyndrom). RS40 är för stor för din moderata kubik. Du skall absolut se till att använda returvajer. Jag har kört med Lectron 40 utan returvajer på strippen - men det blir onödigt spännande när trottlarna börjar bli lite slitna.
Tackar
Fasen det låter ju bra att man kan kolla efter RS36or också då, de ska passa fint i mina gummin alltså?
Verkar ju finnas större utbud av 36or än 38or. Det blir nästan uteslutande gata för den här cykeln.
Jag har ju redan som sagt en cv40 brygga på, fast jag har "slängt" luftburken... tänkte försöka få det att lira med K&N dual-pods istället. Hittade en gammal post i den här tråden från någon som hade kört den setupen fint med någon liten modifiering endast. Tänkte att MB har koll på det där (han får bestycka/bänka åt mig)
Om nån här sitter på en lämplig förgasarbrygga (RS36 / RS38) så är jag intresserad.