Då har du två tusen över till hyra och mat, det är bara att slå till
Inget Hon står snyggt o fint i garaget
View attachment 411201
Men jag vill bygga Twin turbo i det chassit, så jag försöker bli av med motor och turbo system
Mc-shopen i Karlstad, han har allt till gamla Suckar.Tja!
Ingen som sitter på en bensinkran till en gixxer 750 -88 eller vet vart man kan få tag på här i Sverige?
//Panos
Mc-shopen i Karlstad, han har allt till gamla Suckar.
eBay.de och eBay.co.uk rulez! Om inte bikebandit.com kan fixa det finns en holländsk sajt som jag inte kommer på just nu kan vara ett bra alternativ då det blir tullfritt sök Suzuki oem
Tja, fick tips om dessa i oldskoolsuzuki's FB-grupp. Verkar som att "klacken" som jag kallar den är by-design och inte från slitage??
https://www.facebook.com/SimonFranc...74036.173455252741113/346571808762789/?type=1
Då är det alltså viktigt hur de sitter inuti slide'n också? Jag trodde att det var slitage som sagt så jag vände mina uppåner och nu hostar och spottar maskinen ganska exakt vid 3k rpm. Är det pga av att jag satt i dem fel? *skäms*
View attachment 411986
Fick några nåldistanser tillverkade av en snäll kamrat, lite enklare design men funktionen är densamma.
View attachment 411986
Fick några nåldistanser tillverkade av en snäll kamrat, lite enklare design men funktionen är densamma.
Har gått till RS fuggar på min.
Om någon är ute efter en CV40 brygga med ett tillhörande FactoryPro stage 3 kit inkl. lite extra main jets och K&N dual pod filter så skicka ett PM.
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|