Triumph Daytona 675-tråden!

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Hann inte riktig med ! Står som 5:e reserv..... hoppas det löser sig!:huvet ...

Äsch, då får vi hoppas på lite avhopp vad det lider:pannkyss . Egentligen sanslöst vilken succe SMC fått till med sitt 4-dagars arrangemang.

Krya på Er - och lukta lite på glöggen för att desinficera öron/näsa om barna är för krassliga:tummenupp

roffe_s

Gick med
11 Aug 2005
Hoj
Daytona -09 onbordkamera Cartagena

Now we are talking!

[YOUTUBE-ID]xZ-OvsHtrs0[/YOUTUBE-ID]
Det tempot på en standardhoj bådar väl gott för framtiden..?

EDIT - Är någon sugen på ett Tuneboy-kit är dom visst nedsatta med 50£ t o m nyår - se denna länk (en promotion-code som anges vid beställning). 210£ verkar det rabatterade priset vara (2 491:).

Last edited:

StephanD

Medlem
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
I väntan på en -20 Triumph Daytona 765 LE
Now we are talking!

[YOUTUBE-ID]xZ-OvsHtrs0[/YOUTUBE-ID]
Det tempot på en standardhoj bådar väl gott för framtiden..?
.

Abstinensen blev ju inte mindre efter den videon:huvet

Får sätta upp mig som reserv till kemora, han inte riktigt med där.

Porta, tror bromsvätskebehållaren är tbh, den finns åtminstone med bland tbh på Triumphs sida.

Och precis som föregående talare, God jul på er alla och hoppas ni bara får hårda paket.

Last edited:

roffe_s

Gick med
11 Aug 2005
Hoj
Kunde just tro det:hihi

Mmm, maken till snabbt tecknad kurs har jag aldrig sett. Många "återvändare" och ett gott rykte från ifjol hjälper nog till. Samt att det faktiskt är enda tillfället jag vet där man 4 dagar i sträck får chansen att i lugn och ro träna upp sina färdigheter stegvis och på en fin bana...

Nåja, på något sätt löser det sig nog!

Hyvää Joulua, God Jul, Freue Weihnachten, Merry Christmas och allt sånt där till Er alla. Har Ni inte varit snälla nog får Ni göra som jag och hjälpa tomten på traven med egen börs:tomten

Abstinensen blev ju inte mindre efter den videon:huvet

Får sätta upp mig som reserv till kemora, han inte riktigt med där.

...Och precis som föregående talare, God jul på er alla och hoppas ni bara får hårda paket.

Last edited:

roffe_s

Gick med
11 Aug 2005
Hoj
...Inte illa av en njursten...:tungan

Nope, det ser rätt bra ut. Såg Du förresten Xaus och hans teamkompis på den nya litersbumsen (S 1000 RR?) i början av filmen? De där som passerades i raskt marchtempo...?

God fortsättning på Dig:tummenupp

Hoppe

Nu +9 hk
Gick med
5 Jul 2008
Hoj
BMW K1200S, Tricolor
Nope, det ser rätt bra ut. Såg Du förresten Xaus och hans teamkompis på den nya litersbumsen (S 1000 RR?) i början av filmen? De där som passerades i raskt marchtempo...?

God fortsättning på Dig:tummenupp

Hehe, kul kille! Om du lovar att inte berätta för någon ska jag erkänna en sak: Nya Daytonan i Tornadorött i innehar pallplats på min hojlista :bow

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Har en T-shirt för min förra 1050, men har inte sett någon för 675 :va Ska man behöva tillverka en egen eller har någon av er sett någon snygg?

Förresten, hittade en 32-sidig PDF från Brittiska BIKE om födelsen av 675, mycket intressant vinterläsning, på sida 5 kan man läsa hur designen kom till, klart annorlunda säkerligen :tummenupp

http://www.pure-triumph.com/files/Daytona 675.pdf

Bifogat

• Daytona 675-1.jpg
    Daytona 675-1.jpg
    51.3 KB · Visningar: 70
Last edited:

Hoppe

Nu +9 hk
Gick med
5 Jul 2008
Hoj
BMW K1200S, Tricolor
Säger som han i Phillips reklamen, "Köp en, jag har en själv".........På Torsdag:yoparty

Det är ju ett alternativ...men än så länge klappar hjärtat mest för BMW :tummenupp Förstår att du längtar till torsdag. Förmodar att vi får se lite bilder på skönheten.

StephanD

Medlem
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
Det är ju ett alternativ...men än så länge klappar hjärtat mest för BMW :tummenupp Förstår att du längtar till torsdag. Förmodar att vi får se lite bilder på skönheten.

Likställer sådana händelser med att få barn, så jag kommer dokumentera hela förlossningen:D :D

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Grattis till en kanonhoj. Var och tittade på en i dag, men vet inte om jag skall slå till ... velig :)

Edit: Så, nu har jag joinat klubben med en blå 08 :tummenupp Duktig nöjd faktiskt ... !

Last edited:

HrHptm

Förälskad i Kimelliz!
Gick med
3 Apr 2008
Hoj
Jorå, ett par att köra
Edit: Så, nu har jag joinat klubben med en blå 08 :tummenupp Duktig nöjd faktiskt ... !

Grattis! Jag tror inte du blir missnöjd.:yoparty
Roligare hoj har jag inte haft.
Önskar bara att jag hade det som Roffe, ung och ekonomiskt oberoende:D , så jag kunde plocka på lite godis på hojen.

abbanovitch

Medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV4R -10, Honda CBR600RR-10 SBKONE RACE, KTM 690 Enduro R -09

Kanon val.....:tummenupp

En blå Daytona är inte heller direkt vanliga.....2008 köpte väl nästan alla svart/guld.

I mina ögon e blå snyggast....men så står det en i mitt garage också:rolleyes:

StephanD

Medlem
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
Har bebisen anlänt?

Jo den lille har kommit och han är välskapt.:D
Provkörningen blev från släpet til mitt garage, ca 10m.
Nu har jag ju haft en -06a innan så förväntningen har ju varit hög, det som slagit mig är att man hittar ändrade detaljer hela tiden så förutom det som stått i pressen har dom ändrat en mängd små detaljer.
Nu ska alla tbh på och jag väntar på grejer som ej har släppts från Triumph ännu

Har tagit lite kort som jag ska slänga upp så fort jag hinner, tyvärr måsta man ju jobba även vid sådana här nedkomster.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy