Passformen är inte perfekt men dom sitter där iaf.. Vad tror ni om lacken? Jag är då grymt nöjd! Lär ju knappast möta en likadan..
Sedär ja, mycket mäktigt
Matt är inte helt fel!!
Passformen är inte perfekt men dom sitter där iaf.. Vad tror ni om lacken? Jag är då grymt nöjd! Lär ju knappast möta en likadan..
Vad tror ni om lacken? Jag är då grymt nöjd! Lär ju knappast möta en likadan..
kul med en udda hoj eller hur
Då har jag tagit lite bilder på hojen. Tyvärr blev det inte så bra med ljuset, men ni får en idé hur hojen ser ut i alla fall.
Då har jag tagit lite bilder på hojen. Tyvärr blev det inte så bra med ljuset, men ni får en idé hur hojen ser ut i alla fall.
Pulverlacka då, inget annat håller, nu för tiden kan dom pulverlacka alla kulörer, även om du skulle vilja ha chock rosa fälgarnä men fy fan va du pimpat!!! riktigt läckert, jag blev just nu lite sugen på svarta fälgar när jag såg dina Ska byta fram och bakdäck snart så då kanske det vore läge att leta reda på nånn lackerare
määääkkktttiiiiggggttttttt
sprang faktiskt av en slump förbi din hojj där den stod pakerad på gatan!!
Ser ordentligt racing ut!!!!
Tack ska ni ha boys! Kul att ni gillar den. Gillar kombinationen svart/guld, fast det ska vara måttligt med guld tycker jag.
Åh fan. Kul, på Kungsholmen eller?
Jag har ju mekat så mycket med den att den knappt rullat. Men nu ska den fasen rulla jämt!
1....vilka dagar som det är körning i uppsala, har hört både söndagar och måndagar..., ngn som har koll ( vilket brukar vara rolf ) och/eller är sugen på att hänga med. ska vara jävligt bra övning!
2. ngn härifrån som kommer att köra css dagarna i år?
1.håller på och kollar av vilka dagar som det är körning i uppsala, har hört både söndagar och måndagar..., ngn som har koll ( vilket brukar vara rolf ) och/eller är sugen på att hänga med. ska vara jävligt bra övning!
2. ngn härifrån som kommer att köra css dagarna i år?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|