Gasa tills det rasar, är en annan devis...
den är iof lättare applicerbar på banåkning
Gasa tills det rasar, är en annan devis...
Njaa, vissa av oss har kanske ofrivilligt lyckats med detta när hojen lagts omkull på vänster sida. Annars är det nog bara att demontera handtaget, montera i skruvstäd och idka försiktigt smidesarbete med lite gasol och tång.
@Saeco - min gula är ju hyfsat exponerad redan, men under nästa vecka borde väl något gruppfoto på ett gäng 675 på grönbete i finska metropolen Kemora/Veteli kunna publiceras. Få se nu, vi som ska dit är väl:
- Hank med sin järnjungfrudaytona
- Du, Lucabrasi med syndigt svart sällskap
- Ninan med samväldets flagga i topp
- DasKind som smiter från lägenhetsstök på sitt röda strykjärn
- och så jag då...
Någon glömd?
Långtidsprognosen på yr.no innehöll lite moln och regn, så jag tänker skicka ut Hoppe på soldans iförd endast sina röda speedos för att vara på den säkra sidan. Det har funkat förut, terrorbalans torde vädergudarna kalla fenomenet
En till..
Är det nån som ska till mittsverige 6-7 aug med banåkning.nu? Jag ska dit, en tusing för två dagar..
En till..
Är det nån som ska till mittsverige 6-7 aug med banåkning.nu? Jag ska dit, en tusing för två dagar..
Svarar då jag haft en -06a tidigare.
Våra Daytonor från i år har ett uppdaterat länkage och ny dämpare, enklast är nog om du mäter höjd på dämparna, stämmer det så bör det passa för jag tror inte dom ändrat diametern på hålen, övre fästet ser lika ut från tidigare, undre är det som är nytt.
Upplever du någon skillnad med öhlinaren, för den nya dämparen vi har har fått vädigt bra kritik?
Thanx, alltid bra med lite input innan man börjar pilla för mycket själv
Har ju bara kört första 100 milen med orginalbakdämparen, fabriksinställd och i inte allt för överinspirerat tempo, helt ok, och utan några problem så svårt att säga faktiskt...
Hunnit med ca. 10 mil på krokvägar efter gårdagens injustering av både framdämpare och nya öhlinaren bak, helt klart är det en mycket tydlig förbättring mot cykelns grundinställning. Men detta är ju individuellt och måste anpassas efter din vikt etc...
Bör väl tillägga att de futtiga 400 kr det kostar att få detta gjort av Tommy på Effektbolaget utan överdrift är överlägset den bästa investering du kan göra på hojjen.
Något alla borde göra faktiskt, men framförallt om man funderar på några dagars banåkning
hur upplever du förändringen? måste också fixa
Bör väl tillägga att de futtiga 400 kr det kostar att få detta gjort av Tommy på Effektbolaget utan överdrift är överlägset den bästa investering du kan göra på hojjen.
Något alla borde göra faktiskt, men framförallt om man funderar på några dagars banåkning
Klockinställningar...
...Är det nån som ska till mittsverige 6-7 aug med banåkning.nu? Jag ska dit, en tusing för två dagar..
hur upplever du förändringen? måste också fixa
Det blir faktiskt ett kvällspass med fjädring i Kemora, så en grovjustering med häng och retur borde Du utan vidare kunna hinna med.
Finns väl ingen anledning att pröjsa en massa pengar för justeringsmöjligheter om man aldrig provar att använda dom Och precis som Bastarden säger - vettigare trim kan man inte göra
hej alla,
ledsen att bryta av det trevliga banåkningschattandet med trista nyheter, men tänkte ni kanske kunde fundera lite extra kring nästa eventuella tillbehörs- eller reservdelsinköpet eftersom jag fick min grå plastraket stulen nu i veckan.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=209712
kanske redan finns i det sk utlandet, men om ngn vill sälja dig ngt av följande kanske du kan ställa ytterligare en fråga om var grejerna kommer ifrån.
Tillbehör: TOR slip-on, tank med stomp-grips (eller spår av), RG sliders för sidokåpor, framgaffel, styrändar, sving
Personlig utrustning: Sweep skinnställ, Sweep handskar, Sidi stövlar
Bara att PMa mig om du har minsta misstanke.. Polisen hittade en del spår så om vi bara får ngn misstänkt så kanske, kanske...
P.
hej alla,
ledsen att bryta av det trevliga banåkningschattandet med trista nyheter, men tänkte ni kanske kunde fundera lite extra kring nästa eventuella tillbehörs- eller reservdelsinköpet eftersom jag fick min grå plastraket stulen nu i veckan.
...öppet i två veckor så det kan löna sig att fundera snabbt. 399 Au$ i stället för ordinarie 499 Au$ motsvarar ca 2 611 av våra egna nordens pesetas enligt di.se .
För denna summa får Ni alltså en kabel mellan dator och diagnosuttaget under sadeln samt en "licensnyckel" till Ert eget ECU.
Länk till gruppköpet som denna gång går genom Triumphrat.net hittar Ni här.
Så har jeg da bestilt en
Men der er mange forskellige maps og meninger at vælge imellem.
racefilter og arrow slipon, kan være det ender i et roffe_s map
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |