Shooter
www.bombrepa.se
kan nånn verifiera att jag har mer kräm och inte bara yrar för att jag inte kört på en vecka?
Spontant skulle jag gissa på yrar-biten...
kan nånn verifiera att jag har mer kräm och inte bara yrar för att jag inte kört på en vecka?
Spontant skulle jag gissa på yrar-biten...
...sa han som är uppe i Pite på semester, sitter på "dunken" å använder soppaslangen som sugrör...
Tommy på TC Länna gissade på ett par pållar extra när jag bytte från original till Arrow...
Strunt samma, nya quickshifter'n väger tyngre, fy faan va kul det blev helt plötsligt
Yepp, och han har inte på något vis skämt ut Triumph-samfälligheten i Stockholm. Ännu...
Mmm, slip-on plus Triumphs slip-onmapp gör ca 2-3 hk normalt, så det är nog inte helt orimliga förväntningar Du har.
QS - jag är grymt avundsjuk och det blir inte bättre av att jag fick ett kanonpris på en ny, röd -10 tidigare i dag. Samtidigt går ju min gula som ett skållat troll, så jag har egentligen ingen anledning att byta. Annat än den där QS då. Det är ju onekligen grymt kul på något underligt, primitivt sätt att slita in växlarna utan att släppa på gasen eller koppla. Det kanske har med ens begränsade simultankapacitet att göra?
Ha ha ha ha, det där är nog exakt triggern roffe_s behöver för att signa kontraktet på en röd 2010:aJag blev som barn på nytt med QS, nästan pinsamt att erkänna...
Du kommer äta sekunder på dina varvtider...det är ett som är säkert.
Hej, Snabb fråga!
Orkar inte googla eller kolla forumet.
Jag sitter på jobbet och tänkte beställa ett nytt bakdäck till min 675:a, kan jag få tips på vart och vilka mått som gäller?
Ska åka till Kemora Raceway nästa fredag och tänkte mig ett nytt bakdäck!
Ser fram emot lite bra tips
Tack Tack!
...min handlare (köpt ny) berättade att strypningen sitter på gasvajern, och mycket riktigt så kan man inte gasa mer än en liten bit av dess fulla längd...
Tänkte visa en bild från min tur i dag
Ibland gör det inte så mycket att hojen är trasig
De har fått i gång den, och tydligen var det något jordningsfel. Skall få mer info i morgon när jag hämtat den.
Tänkte visa en bild från min tur i dag
Ibland gör det inte så mycket att hojen är trasig
De har fått i gång den, och tydligen var det något jordningsfel. Skall få mer info i morgon när jag hämtat den.
Den modellen på bilden är ju ganska vanligt förekommande i puttningssammanhang är ju en CBR
Har ni inte bilder på era skönheter att lägga upp? Lite sommarläsning för oss i tråden
Här é en bild från Shell Globen igår, LucaBrasi & jag drog bulten med obligatorisk fikapaus Rosenhill.
Du använde det fina vädret till att städa garaget hörde jag?
finns det något sätt man kan justera kopplingsgreppet närmare handtaget, utan att köpa nytt grepp? (ja jag vet jag har små tjejhänder )
Njaa, vissa av oss har kanske ofrivilligt lyckats med detta när hojen lagts omkull på vänster sida. Annars är det nog bara att demontera handtaget, montera i skruvstäd och idka försiktigt smidesarbete med lite gasol och tång.
@Saeco - min gula är ju hyfsat exponerad redan, men under nästa vecka borde väl något gruppfoto på ett gäng 675 på grönbete i finska metropolen Kemora/Veteli kunna publiceras. Få se nu, vi som ska dit är väl:
- Hank med sin järnjungfrudaytona
- Du, Lucabrasi med syndigt svart sällskap
- Ninan med samväldets flagga i topp
- DasKind som smiter från lägenhetsstök på sitt röda strykjärn
- och så jag då...
Någon glömd?
Långtidsprognosen på yr.no innehöll lite moln och regn, så jag tänker skicka ut Hoppe på soldans iförd endast sina röda speedos för att vara på den säkra sidan. Det har funkat förut, terrorbalans torde vädergudarna kalla fenomenet
...vi åker båge hela vägen, 40 mil typ va? Som Stockholmare är det ju värsta touren, men har allt hört talas om hur ni kör uppe i norr, ni slår ju stockholms bmw-touring dagsturer med råge
Njaa, Du vet, vi måste lägga liiite fler mil under däcken för att passera samma antal kurvor som Er som kör kring hufvudstaden
Som Du kanske anar så har jag starka synpunkter på snacket om att "vi har inga schyssta mc-vägar förutom Bogan och Bulten"
Jag säger bara - välkommen upp och studera vilket helsicke en ingenjör kan ställa till med när han glömmer både passare och kurvmall, och bara använder linjal när vägarna stakas ut
Ses snart /R
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |