Elmato
Ny medlem
Heli Bars
Någon som är intresserad av HELI-Bars till sin 675? Nya aldrig monterade.
Skicka PM
Någon som är intresserad av HELI-Bars till sin 675? Nya aldrig monterade.
Skicka PM
Nu skall Trajjan äntligen slutgiltligt befrias från sin gatutillvaro.
Så...är det någon som har koll på hur och var man enklast byglar frikopplingen och stödet så att man kan starta hojen?
Har tyvärr slarvat med närvaron på 675.net, men kanske någon vet hur statusen är på quickshifter med Tuneboy? Ja, jag vet att det finns quickshifter till 09r men min är en 07:a...
Är det någon som har i huvet vilken storlek på hylsor mm man behöver för att demontera hjulen. Tänkte då främst på hjulaxlarna. Sitter på jobbet och måste handla på vägen hem.
17 mm insekts fram och 27 mm hylsa bak..
Sitter hemma och har all tid i världen
Nu skall Trajjan äntligen slutgiltligt befrias från sin gatutillvaro.
Så...är det någon som har koll på hur och var man enklast byglar frikopplingen och stödet så att man kan starta hojen?
Har tyvärr slarvat med närvaron på 675.net, men kanske någon vet hur statusen är på quickshifter med Tuneboy? Ja, jag vet att det finns quickshifter till 09r men min är en 07:a...
Att beskriva ljud i text är förmodligen ingenting jag kommer att erhålla ett pulitzer pris för ngn gång i mitt liv, men jag gör ett försök.
När jag igår stängde av hojjen så uppstod ett underligt ljud, nästan som ett sågande ljud, som fortsatte i ca 10 sek, sen slutade det..
Det blev likadant när jag slog på tändningen igen, men ju kallare hojjen blev desto kortare tid fortsatte ljudet.
Ja, detta var inte lätt att beskriva, men ngn kanske har upplevt samma sak som kan relatera / Freddan
...När jag igår stängde av hojjen så uppstod ett underligt ljud, nästan som ett sågande ljud, som fortsatte i ca 10 sek, sen slutade det..
Det blev likadant när jag slog på tändningen igen, men ju kallare hojjen blev desto kortare tid fortsatte ljudet...
Är motorlampan släckt?
Som Universe säger kan det ju vara fläkten, men 10s verkar vara en kort tid och det borde även höras med motorn igång. Kommer ljudet från hojens nedre/högra sida skulle jag satsa på att Din EXBV (avgasventil) börjar kärva. Då kan denna tråd vara till hjälp.
/R
roffe_s is the shit
...Ja ... det är varmt! Ja ... jag har tråkigt på kontoret! Men snart får man ge sig ut
Nu har även jag köpt ett Zero Gravity glas från USA.
Passformen var bra, däremot var det lika roligt som att streaka genom ett fält med brännässlor när man skulle sätta dit skruvarna och dess gängor/plast-pluppar. Hålen var lite små kan man säga. Hur löste ni andra ägare det?
Tycker mig känna lite skillnad av vinden som går mer "över mig" än "På mig/hjälmen)
Nu har även jag köpt ett Zero Gravity glas från USA.
Passformen var bra, däremot var det lika roligt som att streaka genom ett fält med brännässlor när man skulle sätta dit skruvarna och dess gängor/plast-pluppar. Hålen var lite små kan man säga. Hur löste ni andra ägare det?
Anyways, leveransen tog ca 6 dagar från Kalifornien, USA och till min post.
Slutnotan vart ca 950kr, klarade både moms och frakt. På lådan stod det "motorcycle parts 10 dollar"
Det ÄR skillnad att köra motorväg i allt från tillåten hastighet och uppåt, så tycker det var ett bra köp, blev bekvämare och faktiskt snyggare också i mitt tycke.
Mitt nästa projekt blir nog något riktigt gubbigt, tänkte prova en gel-sadel. Någon som har en sån? Bortkastade pengar? Inte för att jag tycker den som är med från början är dålig eller ger träsmak men är det något vettigt att köpa? Tänkte mer att jag spenderar mycket tid på hojen, kanske kan bli nice om den blir ännu skönare att sitta på.
Strul!
Skulle åka i morse, hojen starta fint men efter 10 sek börjar den gå ojämt och bluddra. Sen stanna den. Försöker starta och den tänder men går illa utan tomgång för att sen stanna igen. Och försöker jag flera gånger i rad startar den inte.
Soppa finns, inga lampor lyser.
Vad kan vara fel? Vatten på fel ställe?
Tråkigt... men du har garanti
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|