StephanD
Medlem
xyx skrev:2514197Om du har en röd du vill göra dig av med för under 65k, så säg till
Nix min är grå och det erbjudandet var väl..........obra.
xyx skrev:2514197Om du har en röd du vill göra dig av med för under 65k, så säg till
StephanD skrev:2514181F-n då finns det ju ändå en anl för mig att byta, vill ha en svart.
JFQ skrev:2514280Jo svart skulle nog se riktigt fint ut.
Shit va snygg den e. Påminner om cbr 1000, fast snyggare. Trajumf verkar ha fått till denna cykel riktigt bra. Hade varit kul å prova tre cylindrar...Boffen skrev:2514917Tur att jag inte beställt min då! Svart is the shit
Fast när jag pratade med johansmc i göteborg o med triumphcenter i lund så sa de att inga nya färger skulle förekomma
Fajjerblejd skrev:2515974Shit va snygg den e. Påminner om cbr 1000, fast snyggare. Trajumf verkar ha fått till denna cykel riktigt bra. Hade varit kul å prova tre cylindrar...
Boffen skrev:2516720Nu har jag pratat med ännu en handlare och de säger också att inga nya färger kommer -07. Den gula kommer dock vara lite mer gul än den är idag annars ingen skillnad.
Boffen skrev:2516720Nu har jag pratat med ännu en handlare och de säger också att inga nya färger kommer -07. Den gula kommer dock vara lite mer gul än den är idag annars ingen skillnad.
JFQ: Vem sa att den kommer i svart?
Trajja675 skrev:2520430
( Triumph sverige, nu får ni fan se till att jag vinner den nya Tigern i kundenkäten)
Boffen skrev:2528801Det här avgassystemet ser ju ganska coolt ut Nån som vet om det går att köpa här i sverige?
SirWankalot skrev:2535672... Hur funkar den på lite mindre vägar? Mindre = allt annat än europaväg i princip.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|