Riddick, det kan naturligtvis vara jag som är helt puckad men varför bränna en massa pengar på nåt man kan få 1500 spänn i böter för (tror även man får göra en ombesiktning)? Är utseendet på skylten så viktigt? Jag lägger hellre de pengarna på däck, banåkning eller kraschskydd i alla former. Sen syns skylten tydligt och hojen blir lättare att identifiera om den blir stulen.Tackar för info:n Hmmm... sura pengar Ingen annan som har en lagligare montering på sin nummerskylt? Eller kör alla här i tråden sin 675:a på banan "heltid"?
P.S. Gillade annars utseendet.
Riddick, det kan naturligtvis vara jag som är helt puckad men varför bränna en massa pengar på nåt man kan få 1500 spänn i böter för (tror även man får göra en ombesiktning)? Är utseendet på skylten så viktigt? Jag lägger hellre de pengarna på däck, banåkning eller kraschskydd i alla former. Sen syns skylten tydligt och hojen blir lättare att identifiera om den blir stulen.
Riddick, det kan naturligtvis vara jag som är helt puckad men varför bränna en massa pengar på nåt man kan få 1500 spänn i böter för (tror även man får göra en ombesiktning)? Är utseendet på skylten så viktigt? Jag lägger hellre de pengarna på däck, banåkning eller kraschskydd i alla former. Sen syns skylten tydligt och hojen blir lättare att identifiera om den blir stulen.
Kortare skylthållare från Evotech. Funkar skitbra, men passar dock bara till orginaldämparstorlek.
har en del lösningar på skyltproblematiken , Mad doctor funkar inte på daytona 675:an men om någon vecka kan man hitta det mesta till Triumph på www.britalianracing.se bland annat ett par tre Daytona 675 skyltlösningar...
Vet du var den finns att köpa? Ebay eller i Sverige?
Tackar för info:n Hmmm... sura pengar Ingen annan som har en lagligare montering på sin nummerskylt? Eller kör alla här i tråden sin 675:a på banan "heltid"?
P.S. Gillade annars utseendet.
Jag ska byta kedja på hojen men vet inte hur många länkar den är på. Ska beställa från ett företag i USA som kapar kedjan efter önskemål. Någon som vet hur många länkar vår kedja har?
Jag kör med Waltermotos skylthållare. En plåtbit för närmare 400 spänn, kan rekommenderas ... Eller inte
Hur har ni andra gjort med kablaget? Kontakterna till lampor sitter orginal i en liten lådda i skylthållaren. Nu har jag dem hängande bakom plåten inkapslade i en plastpåse. Kontakterna går såklart att klippa av - löda - krympslang. Men kanske finns det smartare lösningar?
Jag kör med Waltermotos skylthållare. En plåtbit för närmare 400 spänn, kan rekommenderas ... Eller inte
Hur har ni andra gjort med kablaget? Kontakterna till lampor sitter orginal i en liten lådda i skylthållaren. Nu har jag dem hängande bakom plåten inkapslade i en plastpåse. Kontakterna går såklart att klippa av - löda - krympslang. Men kanske finns det smartare lösningar?
Värför inte göra om originalet själv? samtidigt noll problems med kablarna
Å det säger du nu
tjena skulle vilja ha tag på en icke pajad framkåpa till min t595 som inte kostar stjortan, någon som vet? den så kallade cockpiten om man ska svänga sig med engelska
Kolla i 955-tråden....675:ans passar så dåligt till din hoj
hehe jojo men men någon kanske vet en bra triumph försäljare, det var lite mer så jag tänkte, tackar
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|