racermasen
Ny medlem
Varför inte Kinnekulle 30/4 och/eller 1/5 och/eller 2/5? Jag vet åtminstone en som ska dit två av de dagarna...
Bor man i dalarna är det ju liiite längre att åka till Kinnekulle.
Får fundera lite hur jag ska gör.
Varför inte Kinnekulle 30/4 och/eller 1/5 och/eller 2/5? Jag vet åtminstone en som ska dit två av de dagarna...
Bor man i dalarna är det ju liiite längre att åka till Kinnekulle.
Får fundera lite hur jag ska gör.
Bor man i Norrbotten krävs ännu lite mer betänketid
Jag vet inte vad Ni andra tycker, men jag blev ganska förälskad i Kullen som i det närmaste må vara en perfekt 675-slinga? Hårig blind vänster in under bron efter den korta rakan, den låååånga kvarnböjen uppför så att Du har hur mycket fäste som helst, och hela knixiga baksidan som man delar upp i snabbstyr/raka/snabbstyr/raka... innan man med hjärtat i halsgropen åker blint uppför backen i tv-svängen... Mmmm.
Ett bilinriktat (Lotus Seven) notblad kan avnjutas här.
Gelleråsen har ju sina fördelar, i mitt tycke är depåkurvan en riktig höjdare, men Kinnekulle bör absolut finnas på "att göra"-listan
Mina 2p, är det inte sommar snart?
Bor man i Norrbotten krävs ännu lite mer betänketid
Jag vet inte vad Ni andra tycker, men jag blev ganska förälskad i Kullen som i det närmaste må vara en perfekt 675-slinga? Hårig blind vänster in under bron efter den korta rakan, den låååånga kvarnböjen uppför så att Du har hur mycket fäste som helst, och hela knixiga baksidan som man delar upp i snabbstyr/raka/snabbstyr/raka... innan man med hjärtat i halsgropen åker blint uppför backen i tv-svängen... Mmmm.
Ett bilinriktat (Lotus Seven) notblad kan avnjutas här.
Gelleråsen har ju sina fördelar, i mitt tycke är depåkurvan en riktig höjdare, men Kinnekulle bör absolut finnas på "att göra"-listan
Mina 2p, är det inte sommar snart?
Tänk om kunde fixat till Kinnekulle med, så att en avåkning inte innebär lemlästning och ond bråd död....inte överallt men på många ställen är det direkt obra....
Låter ju mindre kul iofs men vi får försöka låta bli att göra en "LucaBrasi" så ska det nog gå bra. Har hört talas om lite räcken och grejor men vet ju inte om det stämmer, har inte kört där förut.
...låta bli att göra en "LucaBrasi" så ska det nog gå bra....
Garry McCoy sparkad av Triumph som tar in Jason DiSalvo istället, teamet säger inte att han är sparkad med McCoy själv har en annan version.
Chaz Davies och Jason DiSalvo kommer köra i fabriksteamet och Sebastien Charpentier och David Salom kommer köra i satellitteamet.
http://www.worldsbk.com/en/news/late...for-2010-.html
http://www.garry-mccoy.net/index.php/news
Till er som vill prova en riktigt rolig 675 bana och bor lite norröver, ta en titt på sista helgen i juli...Sundets Pärla, Helsingborg, och det är en riktigt trevlig liten storstad. Släpa med den bättre hälften och låt henne/honom spendera några dagar i shoppingens och turismens tecken medan ni bränner gummi...
Lite nyheter från GustavO i Racingforumet...Fakk, jag som såg fram emot att se honom på Trajjan en säsong till.
Jag, Porta, StephanD och många fler i tråden rodnar, hukar och ler lite snett, glada att det inte var vi som fick ge namn åt "händelsen"... Tack för att Du finns, Andy
Låter ju mindre kul iofs men vi får försöka låta bli att göra en "LucaBrasi" så ska det nog gå bra. Har hört talas om lite räcken och grejor men vet ju inte om det stämmer, har inte kört där förut.
Nu är dock Darlene tillbaka i full sving, vackrare och blankare än någonsin enligt hennes ägare
Sant,kanonlackad blev den, postar samma bild som i S3Sthml forumet, det där arslet går att titta både en och två gånger på
så, 20 dagar tog det efter allt strul med dhl tyskland men nu dök den upp
9 timmar kvar tills planet till thailand lyfter
Äntligen... Skit i resan... Vill meka lite nu
Till er som vill prova en riktigt rolig 675 bana och bor lite norröver, ta en titt på sista helgen i juli. Då kör vi i Sydskanes Emse en tredagarskörning (varje dag är sin egen så det går att boka t.ex fredag, lördag eller andra kombinationer) på Ring Knutstorp.
Detta är mitt i semestertider så varför inte passa på att se lite av Skåne?
För er som inte vet så ligger "Knudan" inte så långt från Sundets Pärla, Helsingborg, och det är en riktigt trevlig liten storstad. Släpa med den bättre hälften och låt henne/honom spendera några dagar i shoppingens och turismens tecken medan ni bränner gummi.
Höganäs / Orrefors Outlet i Höganäs, Mölle by the sea, Ven och Backafall är bara ett axplock av vad man kan se. Om man är riktigt knäpp så kan man åka till Bjuv och se var Anna Anka växte upp...
Vackert
Vill med ha en sådan där pipa. Är det där M2 eller M5 eller vad det nu heter.
Mina kraschkåpor är förövrigt snart klara. Fattas lite klarlack och ett till fäste för framlyset.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari