roffe_s
nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Som synes blev min Daytona lite lessen,tilltufsad och stukad efter äventyret i sandlådan på Kemora. Fördelen är dock att jag efter en insats på ebay lyckats handla in det mesta av de delar som krävs för en triumphatorisk återuppståndelse, ännu elakare än tidigare. Det jag egentligen saknar är en OEM styrände i vettigt skick samt en oskrapad vänster backspegel för att hojen ska vara komplett som ban- och gathoj.
Har någon av Er något av detta liggande som dammsamlare kan Ni väl PM:a ett pris?
Behöver någon en gul bantank komplett MED redig buckla, soppapump(ej monterad) och stomps samt diverse kraschkåpedelar (cuts, skärmar) är det bara att skrika till.
Ett bra tips på vem som snickrar till lite snygga tankloggor skulle också välkomnas. Det blir nämligen helt ny färgsättning på fula gula framledes.
För övrigt är jag mer än lite imponerad av det nya programmet TuneECU som jag tipsade om tidigare - bara diagnosdelen borde göra investeringen i en kabel som denna intressant![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Fast LucaBrasis tips är ju ännu enklare - så länge som fotpinnarna hålls uppfällda![Mattias :mattias :mattias](/img/smilies/mattias.gif)
![HIHI :hihi :hihi](/img/smilies/hihi.gif)
Har någon av Er något av detta liggande som dammsamlare kan Ni väl PM:a ett pris?
Behöver någon en gul bantank komplett MED redig buckla, soppapump(ej monterad) och stomps samt diverse kraschkåpedelar (cuts, skärmar) är det bara att skrika till.
Ett bra tips på vem som snickrar till lite snygga tankloggor skulle också välkomnas. Det blir nämligen helt ny färgsättning på fula gula framledes.
För övrigt är jag mer än lite imponerad av det nya programmet TuneECU som jag tipsade om tidigare - bara diagnosdelen borde göra investeringen i en kabel som denna intressant
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Fast LucaBrasis tips är ju ännu enklare - så länge som fotpinnarna hålls uppfällda
![Mattias :mattias :mattias](/img/smilies/mattias.gif)
![HIHI :hihi :hihi](/img/smilies/hihi.gif)