@ Linköping
Jupp. Kör Plastic Padding värmetåliga mattsvart och baka i ugn efter lackering. Biltema funkade inte för mig, klarar inte olja och bensin.
Lycka till
Vilket märke av batteri man väljer att köpa är ju en smaksak och vad man har erfarenhet av för batterier.Jag kör med följande batteri till min -08.a : Yuasa YT7B-BS 12v 6.5 Ah
Smaksak hur mycket man vill lägga på ett batteri men jag har bra erfarenheter av just Yuasa som ej är det billigaste men lägger hellre dom kronorna på kvalitet.Sen får man ju sköta om det och underhållsladda vid långa perioder med andra ord sköta om sitt batteri lite så går det utmärkt med det mesta(dock föredrar jag själv kvalitet framför billigare batterier och använder just Yuasa men man väljer ju själv vad plånboken känner för)
om man nu inte kör i rött så är detta en rätt cool färg uppsättning;
Jag hävdar bestämt motsatsen, highsider ut ur parisaren på Mantorp i snö ( dock med mönstrade Slicks ) = trasigt nyckelben, så nu kan jag & herr Skog jämföra krigsskador : )
mc-online verkar ju inte vara att lita på beställde stomp pads där ifrån för en månad sen och dom har inte kommit än.. Har skrivit två stycken mail som jag inte fått svar på och dom svarar inte på telefon..Är de nån som vet nått om de har gått i konkurs eller vad är som händer?
Hej,
Har de gått i kånken nu? Beställde en PC3-USB för några veckor sen och betalade med mitt Visa. Har inte sett skymten av prytteln...
Kolla upp det så fort som möjligt isf. Och kontakta din bank. Har för mig om man betalar med VISA att dom kan återge dig pengarna.
Jag hävdar bestämt motsatsen, highsider ut ur parisaren på Mantorp i snö ( dock med mönstrade Slicks ) = trasigt nyckelben, så nu kan jag & herr Skog jämföra krigsskador : )
...Nåja, du ser ut att klarat dig hyggligt på bilden iaf, orkar du peka och se sur ut är du rätt ok gissar jag..? ...
Kolla på den här http://viewitem.eim.ebay.se/Adjustable-Camera-Mount--TRIUMPH-Daytona-600-675-955i/250673231041/item
Billig, pulverlackad och fullt justerbar
Rekomenderas varmt (har köpt en själv)
Jag vågar nästan inte säga det, men liknar inte allas vår Freddan en ökänd militant muslim när han lagt sig till med ett sånt fint skägg, mössa och använder det minspelet...?
Men lilla gubben, varför kör du i snö?!
Nåja, du ser ut att klarat dig hyggligt på bilden iaf, orkar du peka och se sur ut är du rätt ok gissar jag..?
Hur gick det med moppen?
Angående styrdämpare har jag en ny Matris M4R som ligger och väntar på dig efter din konvalescens...
Nu har jag monterat och provat den
vet inte om jag kanske drog åt för mkt så att gummipluttarna komprimerades för mkt, skakar som fan
Nåt tips för att få de stadigare? Kanske nå gummiplugg mellan främredelan av armen å tanken?
ЯK;5184923 skrev:Jag lyckades med konststycket att skava av "färg" från svingen. Är det någon som vet om det går att "fixa/reparera"? Är ju någon konstig pulverlack så det ser lite dystert ut...
ЯK;5184923 skrev:Jag lyckades med konststycket att skava av "färg" från svingen. Är det någon som vet om det går att "fixa/reparera"? Är ju någon konstig pulverlack så det ser lite dystert ut...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|