Bakskärm?
Om Du menar huggern sitter den bara bultad med några insex och är skitenkel att byta utan någon demontering av bakhjul.
Kanon.
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
![Gnissla :gnissla :gnissla](/img/smilies/gnissla.gif)
Bakskärm?
Om Du menar huggern sitter den bara bultad med några insex och är skitenkel att byta utan någon demontering av bakhjul.
...Vet du hur det är med framskärmen? Den sitter ju mer eller mindre heltäckande över framhjulet. Ser på bilder att det är bultat vid fjädringen? Samma där eller? Inom sin tid ska även framskärmen bytas ut nämligen.![]()
Vad betalar ni i försäkring?
Vad betalar ni i försäkring?
If har märkesförsäkring.
http://www.if.se/web/se/private.nsf/noframes/17BEEB90D9200CCFC1256B6700333E93/$file/Triumph07.pdf
Daytona = sport+ ?
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2820710&postcount=511
Edit - I märkesförsökringen är D675 (otroligt nog) bara "sport" utan "+"!![]()
Försäkringen är så låg eftersom cykeln fortfarande är så pass ny. När den funnits på marknaden några år kommer den lätt upp i ade andra sport600-klasserna som ligger närmare 20k för hel/hel. 12-13k för hel/hel med 675.an är kanon. Speciell om man är ung och bort mitt i stan. Finns inget bättre alternativ då. Men se till att inte krasha någon 675:a. Vill ha låga premier även i fortsättningen.![]()
Kanon.Blir att beställa en sådan innan semestern hugger i. Vet du hur det är med framskärmen? Den sitter ju mer eller mindre heltäckande över framhjulet. Ser på bilder att det är bultat vid fjädringen? Samma där eller? Inom sin tid ska även framskärmen bytas ut nämligen.
![]()
Framskärmen byter du på 10 min ser exakt ut som orginal fast i det underbara matrialet "carbon" delarna har även mycket hög finish, har blivit som en drog för mig![]()
Vad är skillnaden i vikt på framskärmen?
...Tänkte prova med ett par M3r från Metzler, har avverkat att antal set med M1
r(på gamla hojar) och M3
rna kan ju knappast vara sämre? Eller, kom med lite input de som kasat omkring på dem, borde ju vara nån
![]()
M3rna kan ju knappast vara sämre? Eller, kom med lite input de som kasat omkring på dem, borde ju vara nån
![]()
Det här med 32% på trafikförsäkringen,nån som vet hur det drabbar oss med märkesförsäkring hos If? Betalar nu 8300:-året tror jag...![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |