KarlHelmer
Medlem
Någon som kan rekomendera korta broms och kopplingsgrepp? Hur illa är 16 punds grejjerna på ebay?
Jag och en polare åker med såna och de funkar utan problem så det är bara handla. Tar ungefär 5 minuter att sätta dit dom.
Någon som kan rekomendera korta broms och kopplingsgrepp? Hur illa är 16 punds grejjerna på ebay?
Dåså! Värt å pröva de uppvikningsbara då för 40 pund!
Bara jaga QS, kraschkåpor osv under vintern
Är det för att de ska klara sig bättre vid en krasch du vill ha uppvikningsbara? Jag har lowsideat med såna och hojen slog över till andra sidan....handtagen på bägge sidor blev skrot
Här i Sverige har jag bara sett hojar med ett halvljus. När jag va över i England för en vecka sedan så fanns det några där båda lös, så det går ju läsa om man vill. Däremot är det nån regel i Sverige med avståndet mellan två ljuskällor och det är säkert för litet för att det ska va godkänt.
Ah, det enda jag funderade på om det var som det skulle eller inte. Så är det rätt får det nog vara så =)
Köpte mig en svart 2010 som hade gått 420 mil. Hämtade hem den från skåne igår i ösregnet, körde såklart
Efter varberg när regnet slutade och det blev barmark fick jag varvat ut lite, helvete vilken maskin!
Ommappad med triumphs effektsystem på, tankväska och skivbromslås fick jag också med.
Vill bara ut å köra nu men vädret är kass! RAWR!
Grattis! Häng med oss till Gotland nästa vecka så är du garanterat ett med hojen efter 4 dagar SMC-kurs på bana där! Fint väder ska det bli också!!
Det hade varit fantastiskt roligt, men jobbet är ivägen Får sikta på Kinnekulle i slutet på augusti istället.
Men vilken jädra maskin det är, fullständigt vanvettig
Kinnekulle 11/8 med Racingworld kanske kan va nåt?
Också möjligt, dock lite orolig att ta mig dit med nya hojjen då försäkringen inte täcker där :/
En bit att åka men det körs kurs på Ring Knutstorp med SMC den 12/8.
Trevlig bana och försäkringen gäller.
Jag ska förmodligen dit.
Haha, vid fem kurstillfällen under tre år, det lär jag ju inte passera -.-
Men det kan kanske vara intressant, fast då behöver man enna sova nere i skåne?
Åker du cykel ner?
Åker cykel ner j. Men slaggar med 99% säkerhet i Halmstad.
Aldrig hört. Något om att försäkringen gällervid fem tillfällen.
Dock finns det bolag som bara täcker upp till steg tre.
Såg att den tolfte var en måndag nu, har svårt att få ledigt fårn mitt jobb :/
Länsförsäkringar täcker upp till steg 3 vid 5 tillfällen på 3 år tyckte jag mig läsa.
Sitter för övrigt och funderar på att lägga ungefär 2200 spänn på cykeln.
Antingen quickshifter. Eller tail tidy, stomp grips och korta broms/kopplingshandtag.
Svårt att bestämma mig, någon som har lite input?
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |