Triumph Daytona 675-tråden!

350

Bannad
Gick med
9 May 2013
Hoj
benelli 750sie
2012, grå /guld. guld fälgar . 23km på mätaren . 2års garanti. som ny . nöjd ja. fick precis med sms reda på den e i sverige om 4dagar från tyskland.. julklapp :rofl

350

Bannad
Gick med
9 May 2013
Hoj
benelli 750sie
d96angl jupp precis den häftiga färg . men med andra fälgar färg john players guld färg . racermasen tackar

d96angl

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2009
Hoj
Triumph Daytona 675 - 07
Guld är ju nalltid snyggt...
Hävdar att just en guldig Daytona är den snabbaste. :fakta

Majliss

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2012
Hoj
Triumph Daytona 675 -06 & Aprilia RSV4 Factory -09 & Honda CRF150R
Är det nån som hittat standardväxlade fotpinnesatser från pp tuning? Har funderat länge på om jag verkligen skulle kosta på mig ett par, och i torsdags slog jag äntligen till på bactor.se som har 800kr rabatt under december. Igår fick jag mail om att det bara fanns racevxl! =( jag som såg fram emot dem så..!

@nderz

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Hojlös
Är det nån som hittat standardväxlade fotpinnesatser från pp tuning? Har funderat länge på om jag verkligen skulle kosta på mig ett par, och i torsdags slog jag äntligen till på bactor.se som har 800kr rabatt under december. Igår fick jag mail om att det bara fanns racevxl! =( jag som såg fram emot dem så..!

Varför vill du inte ha raceväxlat?

curb

Dekalhora
Gick med
29 Jul 2012
Hoj
KTM 450EXC-R, Honda CBR929RR Fighter
Bytte till 1050 rullen idag, kommer nog bli alldeles underbart:tummenupp Inte alls sugen på våren nu med all ny skit man smetat på:tungan Snart vår va?

Majliss

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2012
Hoj
Triumph Daytona 675 -06 & Aprilia RSV4 Factory -09 & Honda CRF150R
Varför vill du inte ha raceväxlat?

Jag har inget behov av det och har redan tillräckligt med saker att tänka på inför kurva. Skulle tro att det tar ett bra tag innan racevxl skulle vara naturligt. Det borde kunna gå rätt illa om jag i nerlägg ut ur kurva råkar petar ner växel istället för upp

@nderz

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Hojlös
Jag har inget behov av det och har redan tillräckligt med saker att tänka på inför kurva. Skulle tro att det tar ett bra tag innan racevxl skulle vara naturligt. Det borde kunna gå rätt illa om jag i nerlägg ut ur kurva råkar petar ner växel istället för upp

Har full förståelse för det, men min erfarenhet är att det var lätt att lära om.
Jag bytte själv till raceväxlat för några år sedan, gick lättare att lära sig än jag trodde. Nu kör jag I och för sig I stort sett bara storbana, men jag trivs mycket bättre med raceväxlat. Ända gånger jag gjort fel är I trafik och där kör jag alltid med så stora marginaler så det gör inget om det blir fel.

Kan någon förklara varför raceväxlat inte är original på alla hojar?

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
Nja, har för mig att det inte finns plats för det. I alla fall med standard-pinnarna

Inte om man prompt måste ha staget igenom hålet i ramen, eller ja, det går det med om man bara knäcker till det lite. Jag ändrade race och vanlig på det viset och det funkade alldeles utmärkt!

racermasen

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2008
Hoj
MV Agusta F3 racehoj
image.jpg
Då har bakramen gått och blivit röd såhär i juletider :)
Nya kraschisar är beställda och årets färg blir vit med röda nummerfält.
Även tanken blir vit med röd logga.

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...