Skrevet får du inte ont i, ryggen och nacken är vanligare då en korrekt körställning på en plastraket är lite ansträngande för dessa i längden, framförallt i hastigheter under 150-200. Bromsar du hårt utan att förankra dig riskerar du dock smärtor i skrevet. Har du inte provkört en? Det gör jag alltid innan jag bestämmer mig för om jag ska ha en hoj. Förbannat rolig är den iaf!
Har inte vägt min så vikten kan jag inte svara på men lättare blir den
Men angående R modellen så har ju den mycket godis från början. Öhlins ttx mk1 bak och Öhlins i gaffeln, brembo ok mm. Dock är ju dessa hojar fortfarande rätt dyra och man vill ju fortfarande gå igenom sakerna och anpassa fjädrar osv efter egen vikt och körstil. Men att race kitta en hoj från början är inte heller direkt gratis. Det hela hänger ju på ambitionsnivå och budget. Jag gick den dyra vägen och köpte de prylar jag ville ha och byggde om min. Som förövrigt är till salu med extra allt ;-)
7000kr för en 2400mila service på johansmc för en zx6r, så jag antar att du får ta bort en tusenlapp... men e det inkl shimsningen? de tar oftast å lägger på vad jag vet om de säger att de va tvunga att shmisa antal ventiler.
Menar du Daytonan nu?
Racekåpor passar någorlunda. Man får borra lite
Jag hade lite problem med frontstaget! Men det gick tillslut
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|