Bullernivån ja, och det går tyvärr inte att gå runt för på typplattan står högsta db och vid vilket varvtal
Nånn som mätt med TwoBrothers? såg att det finns en ljuddämparinsats som dämpar med 2-3 db!
Bullernivån ja, och det går tyvärr inte att gå runt för på typplattan står högsta db och vid vilket varvtal
Nånn som mätt med TwoBrothers? såg att det finns en ljuddämparinsats som dämpar med 2-3 db!
Nu har jag monterat snabbkontakt under sadeln till c-tecen så nu kan Triumph känna sig blåsta på att sälja fler batterier till mig
Kommer att bli bra, har kvar mitt orginalbatteri på hojen. Har som rutin att när jag ställer den hemma så in med C-techen direkt.Nu har jag monterat snabbkontakt under sadeln till c-tecen så nu kan Triumph känna sig blåsta på att sälja fler batterier till mig
Nu har jag monterat snabbkontakt under sadeln till c-techen så nu kan Triumph känna sig blåsta på att sälja fler batterier till mig
Tror jag stött på samma problem som du
Köpte ett sprillans Yuasa batteri och laddade upp det med min CTEK, slänger i det och försöker starta...klick och inte ett ljud från startmotorn
Jumpstartar mha. bilen, kör en runda på 30min i varierande tempo. Stänger av och försöker starta med egen maskin, funkar! Hmm, min CTEK som gett upp?
Försöker starta följande dag...klick
Mäter om det kan vara läckström, 1.3mA...alltså inte.
Testar att ladda med en annan CTEK laddare, men icke.
Underdimensionerat batteri eller vad är det frågan om?
Behöver all hjälp jag kan få, inte så sugen på att ha följebil jämt
1. Det brukar "märkas" när växeln går i ja. Växellådan verkar annars vara en synnerligen bekymmersfri konstruktion på 675:an. Robust helt enkelt.Är det standard att det slår som fan i lådan när man växlar från 1:an till 2:an
på 675:an.
Har just köpt en och undrar bara om det ska vara så eller om man ska kolla upp det?
Sen fick jag soppa torsk i fredags p.g.a. att inte soppalampan fungerade. Han glömde viste säga det
Någon som vet om lampan brukar gå sönder eller om det är givaren i tanken?
Tror jag stött på samma problem som du
Köpte ett sprillans Yuasa batteri och laddade upp det med min CTEK, slänger i det och försöker starta...klick och inte ett ljud från startmotorn
Jumpstartar mha. bilen, kör en runda på 30min i varierande tempo. Stänger av och försöker starta med egen maskin, funkar! Hmm, min CTEK som gett upp?
Försöker starta följande dag...klick
Mäter om det kan vara läckström, 1.3mA...alltså inte.
Testar att ladda med en annan CTEK laddare, men icke.
Underdimensionerat batteri eller vad är det frågan om?
Behöver all hjälp jag kan få, inte så sugen på att ha följebil jämt
Någon som ställt om dämpningen på hojen o vet hur den reagerar, har ställt om min nu till de håradere enlligt instboken! någon som har byggt om original fotpinnarsn så de blir "raceväxling" på de, skulle behöve lite tips om de iaf!
Visst kan du ställa fjädringen efter instruktionsboken...fast för bra/optimalt resultat bör du ta hjälp utav någon som är kunning inom området. Sen så blir ju hojen jävligt stötig på landsväg, som normalt inte är speciellt jämn och fin.
Finns ju en del som spelar in, din vikt, däck, statusen på fjädringen (gammal olja/fel olja i gafflarna) osv....
Vad det gäller fotpinnesatser så finns ju en hel del färdigt godis att slänga på om man vill ha raceväxlat....googla "rearsets daytona 675" så lär det dyka upp en drös. Vet faktiskt inte om nån byggt om orginal till raceväxlat, men det finns det säkert.
Är det standard att det slår som fan i lådan när man växlar från 1:an till 2:an
på 675:an.
Har just köpt en och undrar bara om det ska vara så eller om man ska kolla upp det?
Sen fick jag soppa torsk i fredags p.g.a. att inte soppalampan fungerade. Han glömde viste säga det
Någon som vet om lampan brukar gå sönder eller om det är givaren i tanken?
Tror jag stött på samma problem som du
Köpte ett sprillans Yuasa batteri och laddade upp det med min CTEK, slänger i det och försöker starta...klick och inte ett ljud från startmotorn
Jumpstartar mha. bilen, kör en runda på 30min i varierande tempo. Stänger av och försöker starta med egen maskin, funkar! Hmm, min CTEK som gett upp?
Försöker starta följande dag...klick
Mäter om det kan vara läckström, 1.3mA...alltså inte.
Testar att ladda med en annan CTEK laddare, men icke.
Underdimensionerat batteri eller vad är det frågan om?
Behöver all hjälp jag kan få, inte så sugen på att ha följebil jämt
tjena har en tid haft ögonen på en daytona, snackade lite med en dealer om pris o så men han ville inte röra ett öre på priset, han ville inte följa dom japanska märkesförsäljarna sa han
vad fick ni ge för era, fick ni godis till istället för prisavdrag? i så fall vad?
TråkigtJaha då har min svarta nya Daytona blivit stulen i natt på Edward Lindahlsgatan i Malmö. Hade hunnit köra 70 mil med den.
Fan vad förbannad man blir när sånt här händer, vad kommer hända nu? hur mycket får jag av IF? Hur lång är leveranserna nu?
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |