Bullernivån ja, och det går tyvärr inte att gå runt för på typplattan står högsta db och vid vilket varvtal
Nånn som mätt med TwoBrothers? såg att det finns en ljuddämparinsats som dämpar med 2-3 db!
Bullernivån ja, och det går tyvärr inte att gå runt för på typplattan står högsta db och vid vilket varvtal
Nånn som mätt med TwoBrothers? såg att det finns en ljuddämparinsats som dämpar med 2-3 db!
Nu har jag monterat snabbkontakt under sadeln till c-tecen så nu kan Triumph känna sig blåsta på att sälja fler batterier till mig
Kommer att bli bra, har kvar mitt orginalbatteri på hojen. Har som rutin att när jag ställer den hemma så in med C-techen direkt.Nu har jag monterat snabbkontakt under sadeln till c-tecen så nu kan Triumph känna sig blåsta på att sälja fler batterier till mig
Nu har jag monterat snabbkontakt under sadeln till c-techen så nu kan Triumph känna sig blåsta på att sälja fler batterier till mig
Tror jag stött på samma problem som du
Köpte ett sprillans Yuasa batteri och laddade upp det med min CTEK, slänger i det och försöker starta...klick och inte ett ljud från startmotorn
Jumpstartar mha. bilen, kör en runda på 30min i varierande tempo. Stänger av och försöker starta med egen maskin, funkar! Hmm, min CTEK som gett upp?
Försöker starta följande dag...klick
Mäter om det kan vara läckström, 1.3mA...alltså inte.
Testar att ladda med en annan CTEK laddare, men icke.
Underdimensionerat batteri eller vad är det frågan om?
Behöver all hjälp jag kan få, inte så sugen på att ha följebil jämt
1. Det brukar "märkas" när växeln går i ja. Växellådan verkar annars vara en synnerligen bekymmersfri konstruktion på 675:an. Robust helt enkelt.Är det standard att det slår som fan i lådan när man växlar från 1:an till 2:an
på 675:an.
Har just köpt en och undrar bara om det ska vara så eller om man ska kolla upp det?
Sen fick jag soppa torsk i fredags p.g.a. att inte soppalampan fungerade. Han glömde viste säga det
Någon som vet om lampan brukar gå sönder eller om det är givaren i tanken?
Tror jag stött på samma problem som du
Köpte ett sprillans Yuasa batteri och laddade upp det med min CTEK, slänger i det och försöker starta...klick och inte ett ljud från startmotorn
Jumpstartar mha. bilen, kör en runda på 30min i varierande tempo. Stänger av och försöker starta med egen maskin, funkar! Hmm, min CTEK som gett upp?
Försöker starta följande dag...klick
Mäter om det kan vara läckström, 1.3mA...alltså inte.
Testar att ladda med en annan CTEK laddare, men icke.
Underdimensionerat batteri eller vad är det frågan om?
Behöver all hjälp jag kan få, inte så sugen på att ha följebil jämt
Någon som ställt om dämpningen på hojen o vet hur den reagerar, har ställt om min nu till de håradere enlligt instboken! någon som har byggt om original fotpinnarsn så de blir "raceväxling" på de, skulle behöve lite tips om de iaf!
Visst kan du ställa fjädringen efter instruktionsboken...fast för bra/optimalt resultat bör du ta hjälp utav någon som är kunning inom området. Sen så blir ju hojen jävligt stötig på landsväg, som normalt inte är speciellt jämn och fin.
Finns ju en del som spelar in, din vikt, däck, statusen på fjädringen (gammal olja/fel olja i gafflarna) osv....
Vad det gäller fotpinnesatser så finns ju en hel del färdigt godis att slänga på om man vill ha raceväxlat....googla "rearsets daytona 675" så lär det dyka upp en drös. Vet faktiskt inte om nån byggt om orginal till raceväxlat, men det finns det säkert.
Är det standard att det slår som fan i lådan när man växlar från 1:an till 2:an
på 675:an.
Har just köpt en och undrar bara om det ska vara så eller om man ska kolla upp det?
Sen fick jag soppa torsk i fredags p.g.a. att inte soppalampan fungerade. Han glömde viste säga det
Någon som vet om lampan brukar gå sönder eller om det är givaren i tanken?
Tror jag stött på samma problem som du
Köpte ett sprillans Yuasa batteri och laddade upp det med min CTEK, slänger i det och försöker starta...klick och inte ett ljud från startmotorn
Jumpstartar mha. bilen, kör en runda på 30min i varierande tempo. Stänger av och försöker starta med egen maskin, funkar! Hmm, min CTEK som gett upp?
Försöker starta följande dag...klick
Mäter om det kan vara läckström, 1.3mA...alltså inte.
Testar att ladda med en annan CTEK laddare, men icke.
Underdimensionerat batteri eller vad är det frågan om?
Behöver all hjälp jag kan få, inte så sugen på att ha följebil jämt
tjena har en tid haft ögonen på en daytona, snackade lite med en dealer om pris o så men han ville inte röra ett öre på priset, han ville inte följa dom japanska märkesförsäljarna sa han
vad fick ni ge för era, fick ni godis till istället för prisavdrag? i så fall vad?
TråkigtJaha då har min svarta nya Daytona blivit stulen i natt på Edward Lindahlsgatan i Malmö. Hade hunnit köra 70 mil med den.
Fan vad förbannad man blir när sånt här händer, vad kommer hända nu? hur mycket får jag av IF? Hur lång är leveranserna nu?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |