265 stog det på min mätare, sen kan man ju undra hur mycket fel den mäter.
Räkna med 7-8% marginal enligt samfälliga GPS-tester. OBS - gäller ej Tuneboy-mappade hojar, då de flesta "fulmappar" har korrigerad hastighetsvisning. Mina mappar visar ca 1% marginal på säker sida, dvs visar 101-102 km/h i verklig fart 100.
Vad betyder det då?citerar regbeviset "Fordonets konstruktiva maxhastighet enligt intyg om överensstämmelse (coc eller typintyg) är 260 km/h"
Någon här som kör Yoshimura Slip-on på sin Daytona?
Anderstorp igår...
Japp, antik pennkamera kopplade till min lika antika handycam. Sen med kameran tejpade upp på hjälmen. Tyvärr dödar youtube kvaliten och knäpuckarna låter högre än motorljudet.....Snygg körning . Hjälmkamera? Bra kvalitet och bra fart.
Nog med fjäsk - nu får Du ta Dig tid att slänga upp fullängdaren
Trevlig helg
någon som vet om 08ans grejer typ plast passar rakt av på en 06a och Vice versa, om det gör finns det något som inte passar rakt av från en 06a till en 08a
... finns det något som inte passar rakt av från en 06a till en 08a
Avdelningen värdelöst vetande: Det är kanske möjligt att byta, men jag vet att -08 har lite annat ECU än -06 och -07. Detta gör att det inte bara går att installera en mapp från -08 på tidigare årsmodeller och vice versa.
Avdelningen fotboll - nu blir det spännande på onsdag. Och jag vet en som ska vara där
någon som vet om 08ans grejer typ plast passar rakt av på en 06a och Vice versa, om det gör finns det något som inte passar rakt av från en 06a till en 08a
...
J.Porta- När jag ser bilden ovan tänker jag på "The Force" i Star Wars filmerna, Ditt vita Berik är lite porrigt.
Ja vet, Zlatan, eller syftade du på någon annan? .
...Vad är nytt på 08 ecu.n är det mjukvara?
Oj oj, om inte det fattats tid, pengar och ork så hade den sett ut så här...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|