Du har kollat stegmotorn för tomgången? O2-sensorn okej? Är MAP-sensor slangen ansluten till luftburken? Vad säger en OBD2-analys? Har det blivit "meckad" med av en Tuneboy eller liknande?Ok, då är det ju inte TPS:en som är problemet. Frågan är då vad det kan vara?
Har ju inte den nya motorn med lambdasond men den borde ge felkod och tända MIL.Du har kollat stegmotorn för tomgången? O2-sensorn okej? Är MAP-sensor slangen ansluten till luftburken? Vad säger en OBD2-analys? Har det blivit "meckad" med av en Tuneboy eller liknande?
Grattis till köp av SportHoj!....blir säkert många timmar här inne, kommer ihåg när jag köpte TRX 2005 och hittade det forumspecifika
Den ska inte vibrera på det viset. Synkat trottelhusen? Kolla ventilspelet innan du synkar dem...Tackar! Nu har man haft enstånka, rad2a, rad4a så tänkte det var dags att prova R3 Måste fixa dom vansinniga vibrationerna i styret. Händerna dör efter 10min.
Har köpt en liten lenovo platta och kabel till sagem ecun så nu skall rätt tuneecu fil in i den, vart ryckig som fanken (som alla säger) och det där hålet mellan 4-6k skall bort. Blir vinterlagring hos Johans så då skall dom få byta däck, ta bort SAI, filter och lite annat så den är fit for fight till våren.
Fin liten 50-års present
Jo, jag får punga ut till Johans tänker jag....en synk får det bli. Meken som gjorde service senast OKa ventilspelen....Den ska inte vibrera på det viset. Synkat trottelhusen? Kolla ventilspelet innan du synkar dem...
Välkommen till SportHoj!Hejsan alla, kul att jag hittade denna tråden! Har bestämt mig för att jag vill ha en daytona nu till våren, mellan 97-01 eller nåt sånt. Finns ju dock tyvärr inga till salu men det kanske dyker upp efterhand.. Nåt speciellt som är bra att ha koll på om man ska köpa en? Behöver man vara orolig över att miltalet är högt?
Finns en på FB. I Östergötland.Tack för ett bra svar, brukar inte heller hänga upp mig på milen utan mer läta skicket och känslan avgöra. Det är lätt att vanvårda en hoj på få mil med..
Bara att vänta tills det dyker upp nåt till salu nu då! ?
Tack för tipset, ska kolla ??Finns en på FB. I Östergötland.
-98 för 25000:-
Inte min. Finns i gruppen Roadracing secondhand utan gnäll.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|