Tja alla Triple åkare!
Köpte mig en 07:a i januari kittad med arrows helsystem och ett k-n filter bl.a.
Jag var ute och premiärkörde i tisdags... Vilken jävla maskin alltså! Den är så brutal!! Tog bara en kort tur, men vilken upplevelse! Jag längtar till sommaren!!
Men nu till saken.
Jag får ganska ordentliga avgasknallar, speciellt vid gassläpp efter kraftiga gaspådrag... Har jag ett problem?
...Köpte mig en 07:a i januari kittad med arrows helsystem och ett k-n filter ...
...Jag får ganska ordentliga avgasknallar, speciellt vid gassläpp efter kraftiga gaspådrag... Har jag ett problem?
Så gött att ut å lufta sig idag...
Några bilder efter vintens upp piggning E rätt nöjd själv över resultatet
Tja alla Triple åkare!
Köpte mig en 07:a i januari kittad med arrows helsystem och ett k-n filter bl.a.
Jag var ute och premiärkörde i tisdags... Vilken jävla maskin alltså! Den är så brutal!! Tog bara en kort tur, men vilken upplevelse! Jag längtar till sommaren!!
Men nu till saken.
Jag får ganska ordentliga avgasknallar, speciellt vid gassläpp efter kraftiga gaspådrag... Har jag ett problem?
Jäkligt schysst hoj! Blev bra. Vad har du gjort för uppdateringar under vintern?
Grattis! Du behöver som de andra skrev en ommappning. Kommer säkert ha en del knallar ändå men betydligt bättre. Kommer säkert märka att hojen går ännu bättre med rätt mappning.
Ps... du måste ju lägga in foton så alla kan se skönheten!
Hej alla triumph åkare!
Är det någon som testat Lysdiod bakljus till Daytona/Speed triple med inbyggda blinkers? Har hittat sånna på ebay, men väldigt dåligt med bilder hur dom lyser.
Liknande detta:
De funkar OK, det är ca 1/2 glaset som lyser gult istället för rött.
Inte så värst lagligt bara, men snyggt.
Har du någon bild på hur det lyser? Enda bilden jag hittat är denna och den ser ju slöare ut än ett par gamla glöd lampor tycker jag?
Har du någon bild på hur det lyser? Enda bilden jag hittat är denna och den ser ju slöare ut än ett par gamla glöd lampor tycker jag?
slänger mig in i tråden..
Funtar starkt på en triple 04:a....
MEN, är 190 lång... dom e ju inte precis stora.... nån som har långa ben här som kan uttrycka sig..?....
MEN, är 190 lång... dom e ju inte precis stora.... nån som har långa ben här som kan uttrycka sig..?....
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|