Danke, fick justera nivån en aning.. plockade ur sprutan ur ajaxflaskan och körde ner (rengjorde den ordentligt först då), fungerade utmärkt
Haha, jävligt smart... har inte tänkt på det.
Danke, fick justera nivån en aning.. plockade ur sprutan ur ajaxflaskan och körde ner (rengjorde den ordentligt först då), fungerade utmärkt
dålig karma eller vad fan är det ?
Lämnade in sötnosen på Johans till slut o fick packboxarna fixade.
Lördag morgon besiktigades det utan anmärkning. Fint väder, lite kallt kanske men ack solen sken o fåglarna kvittrade (igen). Vad bättre än att flänga runt lite här o där för att hälsa på folk man känner runt stan, glad över att återigen susa fram än på två, än på ett hjul. Livet var skönt.
Tog en liten sväng ut till Arendal för att se om det var någon där och för att se om vinterrosten släppt lite nu när det gäller slangen.... Väl ute satte jag en så fin raka utan att dra åt varken höger eller vänster. Nöjd.
Men vafan är det där för ljud ?
Nu är det något i motorn som gett sig, låter inte billigt.
Ny tid bokad hos Johans, och där seglar semesterkassan iväg
...massa motgångar...
Japp då är det en månad kvar, Jag ska i helgen lägga upp ett par Bugg eyes att beskåda till framlyktorna, så får vi se vilka vi väljer å så.
Lägger upp en bild ifrån start å mål rakan på Åsen... bara så ni håller er sugna på lite brumm brumm....
Såg att du åker med Zard. Kör du med db killer eller rakt rör?
.
Japp då är det en månad kvar, Jag ska i helgen lägga upp ett par Bugg eyes att beskåda till framlyktorna, så får vi se vilka vi väljer å så.
Lägger upp en bild ifrån start å mål rakan på Åsen... bara så ni håller er sugna på lite brumm brumm....
Jag är anmäld till SMC kurs på Gelleråsen 31/5:
1. Tom@s, Sthlm, S3 -08, Steg 1, mellangruppen, bor Karlskoga hotell
2. Triple Kungen, Örebro S3 -05 Steg 4 mellan gruppen , bor hemma
3. Kwasten, Göteborg, S3 -02, Steg 4, mellangruppen, bor Lunedets camping
4. Gnaget, Falun, S3 -06 Steg 1 mellangruppen Karlskoga Hotell
5. Maximilia, Sthlm, St3 -08, Steg 1, medium rare, Karlskoga Hotel
6. Magnif B, Sthlm, S3 -08, Steg 1, medium rare, Karlskoga Hotel
7. illebror, Gbg, S3 -04, Steg 4, Sjäv i röd grupp? , Lunedet camping
8. Cliffan, Sthlm, S3 -05
9. Trajamaja, Leksand på S3 -06, Steg 2, mellan. Bor i sovsäck, förhoppningsvis i tält.
10. 3CL Svenshögen, strax norr GBG, S3 -03
11. Shooter, Sthlm, S3 -03, Steg 1, mellangruppen, bor Karlskoga hotell
12. Mejner, Sthlm, St3 -09
13. sTf_paPs, Sthlm, S3 -06, Steg2, mellangruppen, bor i sovsäck under pressenning
14. Niklas, Sthlm, S3 -06, Steg 2, medium rare, sover fömodligen i tankväskan.
Jag är även anmäld till SMC kurs på Gelleråsen 30/5:
1. kwasten, Göteborg, S3 - 02, Steg 4 mellangrupp, bor på Lunedets camping
2. illebror, Gbg, S3 -04, Hemligt, Lunedet camping
3. Niklas, Sthlm, S3 -06, Steg 2, medium rare, sover fömodligen i tankväskan.
4. Trajamaja, Leksand på S3 -06, Steg 2, mellan. Bor i sovsäck,
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Jag åker på nya däck snart till speedy, Jag undrar om någon därute har testat att köra på sporttouring däck? Typ pilot road, Dunlop roadsmart eller så?
Jag börjar blir lack på att bara få ut 500 mil på ett bakdäck så jag undrar även om någon har testat att köra på bana med Sporttouring däck.
Hade´
Jag åker på nya däck snart till speedy, Jag undrar om någon därute har testat att köra på sporttouring däck? Typ pilot road, Dunlop roadsmart eller så?
Jag börjar blir lack på att bara få ut 500 mil på ett bakdäck så jag undrar även om någon har testat att köra på bana med Sporttouring däck.
Hade´
Hade´
Hade´
Kolla här!
http://www.dinwebb.se/mc/20090503/
Där finns jag (på en grön S3) och Niklas (på sin svarta) förevigade, på hans premiär-repa på Bulten idag! (Tyvärr var Bulten inte i något vidare skick idag, jag har aldrig åkt den så grusig någon gång tidigare... )
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|