selin skrev:2380207Kom inte det senare delen av 04? Med tanke på hälskyddet alltså, min tidigare samt kompisens 04 ser lika ut som min nuvarande?
illebror skrev:2380240Min är från December 03 men har ändå lite annorlunda detaljer mot tidigare hojar.
selin skrev:2363039Tips!
Ta bort er Belly-Pan om ni ska köra bana, märkte det här idag när jag tvättade. Så jävla drygt!
Nu lär jag lacka om det där, och förmodligen ha ett nytt framdäck om jag ska köra den 20:e, billig hobby det här.
MR.SPEED skrev:2381722Har hört att det kan vara problem med mapningen hur ligger det till?
är 02-04 det gäller
MR.SPEED skrev:2381722Har hört att det kan vara problem med mapningen hur ligger det till?
är 02-04 det gäller
selin skrev:2390346Snyggt!
Nu vill jag se lite fotpinnsskrap imorgon!
3plE skrev:2390355I'll do my best
selin skrev:2390376Vilken grupp kör du i? Höll på att bryta ihop idag när mina bränslekopplingar gick sönder igen, lyckligtvis fick jag låna en kompis tank. Inte så snyggt, men det funkar ju.
3plE skrev:2390387Ingen aning, är det redan bestämt?
Ang. tanken så äre väl bara bra, drygt å spackla tankar
selin skrev:2390407Jag bestämde mig idag, skrotar jag imorgon så passar jag på att kasta skiten i älven och anmäler den stulen. Den är billig nu vill jag lova.
Vet inte om det är bestämt, har för mig att man fick ange det när man bokade. Har säkert fel, som vanligt.
selin skrev:2390376Vilken grupp kör du i? Höll på att bryta ihop idag när mina bränslekopplingar gick sönder igen, lyckligtvis fick jag låna en kompis tank. Inte så snyggt, men det funkar ju.
xyx skrev:2390545Honorna? Isf, vet du om de möjligtvis ska bytas ut till alu dito, likt de gjort med hankopplingarna.
Jag hade loss tank o luftbox idag för att återigen torka ut kring tändstift ( ) och var som lagom livrädd för o sabba kopplingarna.
Udda att de flyttat bak lambdan dit på 05:an..
selin skrev:2390598Jupp, köpte gamla modellen senast, hade lite panik då också. Det gör jag inte om. Hur såg stiften ut? ett av mina hade blivit lite utsatt. Böt även på en kompis triple idag, det såg förjävligt ut.
3plE skrev:2390325Tänkte dela med mej av glädjen jag känner!
Beställde ett Zard-rör för ett par veckor sedan. Jag fick det igår
xyx skrev:2390616Fuktigt och jäkligt vid vänstra stiftet, annars bra. Tätat om med silikonpackning för höga temperaturer nu, får se hur det funkar.
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |