Ska lämna in grenrören på min 05:à för lackering. Har inte hojen hemma så kan inte se hur det är fastsatt.. Är det något speciellt att tänka på? Specialverktyg eller nya packningar osv? Enkelt eller bökigt?
Du får nog flytta på Oljekylaren och den har lite klena fästen så där får du ta det försiktigt så du inte bryter sönder något.
HadeBäst
Halloj Tripplemänniskor
Om någon har funderingar på att avyttra sin 1050, skicka PM, inga fantasipriser..
/Klas
Halloj Tripplemänniskor
Om någon har funderingar på att avyttra sin 1050, skicka PM, inga fantasipriser..
/Klas
Hopp,jag har bytt bort min original slip on till ett zard slip on, hojjen är mappad för slip on men det kvittar väl vilket slip on man monterar
Enda jag kan tänka skillnaden mellan originalet och zard är att det är lite bättre flöde i zard för det är kortare....men det borde inte påverka hojjen märkbart tycker jag.
Går det att byta ut röven på en -03 till en från -05?
Utan alltför mycket avancerat meck och speciallösningar.
Hur stor skillnad är det körmässigt mellan 955i och 1050 egentligen?
Säg för en som bara kört cross och lite motard.
955i = "touring"
1050 = "race"
som illustrering
Jaha! Då verkar det som man snart är Speed Triple ägare igen! (kommer byta min 675:a mot Cliffans S3-1050) Jag klarade helt enkelt inte att stå emot alla gliringar från "storebröderna" i Speed Triple Stockholm (dom jävlarna )
Tänkte lacka om lite! nånn som skådat någon kul lack på nånn sajt?
Bidrar själv med denna. (st3 iof)
Förslag mottages!
Kul att du vaknade när alla "storebröder" bytt bort sina S3ór
Angående lack, kolla denna sida, finns lite av varje: http://www.triumphchepassione.com/specials.htm
Då har man varit å "jobbat" på Hojshopen i Laxå.
Nu har jag sett nya speedy live ordentligt och man var lite fundersam på nya utseendet
Men när man ser den live och tittar på den rakt framifrån förstår man att de har tagit "Bugg eyes" som utgångs punkt, den ser sas ut som en riktig insekt framifrån....
Jag har inte bestämt mig om det är fränt eller om jag är konservativ till de gamla lyktorna..
Men en rejäl provkörning blir det så fort det går!
Hade`
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |