Köpte den sent i höstas, men han få på Mivv system och tailtidy innan vinterförvaring.
Men under vintern så har nya kopplings- bromsgrepp monterats och miniblinkers runt om (har dock problem med att ledreläet inte riktigt vill som jag vill, nån med tips på bra ledrelä till Sp3?)
http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-tillbehor/Styling/El-och-Belysning/Blinkrela-LED-42200/
Funkar klockrent!
Snygg hoj förresten!
Riktigt riktigt snygg hoj!
Lägg gärna upp en film med ljud så man får höra den!
Har du någon bild? Skulle också vilja snygga till min -97:aHär kommer lite förslag som gjort min -07 ganska så unik och i mitt tycke väldigt snygg:
Rensad bakdel
Arrows 3-1 helsystem
FlyScreen
BellyPan
Hugger
Triumphs FatBar-styre
Triumphs styrändspeglar
Pazzohandtag för koppling och broms
Kraschpuckar från R&G samt Rizoma
Svarta motorbultar
Triumphs axelkåpa på bakaxeln
Svartlackade skjutspinnar från en Daytona
Har du någon bild? Skulle också vilja snygga till min -97:a
Hallå triumphpojkar o cheyer.
Det börjar bli dags för ny säsong. Har ni gjort något fränt ....
Sån talar man inte om, utan köra bara och säger att det är inte kalltNä, jag har inte gjort något fränt, jag har gjort något gubbigt... nämligen monterat värmehandtag! Så om ni undrar vilken Speed Triple som dyker upp först på våren, så kan det vara jag!
En fråga till er som har bytt luftfilter, punden är ju så låg nu och ett K&N luftfilter till min 01a är väldigt billigt.
Behöver jag göra någon inställning när jag byter till ett mer öppet luftfilter?
Har någon bytt standard mot K&N och märkt eller inte märkt någon skillnad?
Ptjaa, jag bytte på min Daytona och loggade med bredbandslambda men lyckades aldrig hitta någon säkerställd förändring när det gällde avgasvärdena. Så Du kan nog lugnt utgå från att det bara är att byta och köra vidare, om hojen nu är en 1 050 och vi inte talar racefilter (som rengörs var femtionde mil eller så). Luftflödet verkar inte vara en begränsande faktor på någon modernare hoj som jag loggat i alla fall...Är det verkligen ingen som har testat K&N och orkar skriva något?
Ursäkta, hade jag inte suttit på mobilen via Tapatalk hade jag ju kunnat se det på Dina tidigare inlägg. Snygg hojTack! Det är en 01a, 955...
Klokt val. Nästa gång det är dags att byta kan Du säkert montera ett KN om Du vill ha rengöringsbart, men förmodligen ger det ingen märkbar effekt eller förändring på avgasvärden. Då är det som sagt bättre att köpa bensin och däck för de inbesparade slantarnaIngen fara, jag köpte den med Triumph race can så jag vet inte vad som är gjort med den...
Det jag däremot vet är att den går fint på alla varv så frågan är om det kanske är lika bra att låta den vara som den är? filtret som sitter i nu byttes vid förra servicen. Är det inte någon direkt märkbar skillnad så kan det lika väl sitta i till jag byter nästa gång?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |