triple kungen
Här kunde man hålla fullt på playstation
Går det inte stänga av lyste då
/J
Nix det finns ingen avstängning på Speedy så när jag måste tejpa har jag lärt mig att rycka ut relät.
Går det inte stänga av lyste då
/J
@triple kungen: blev det en SP3-R, eller? Vad är bättre (förutom allt)/sämre (förutom utseendet)?
Ville mer veta skillnaden på hur de skiljer i känsla på bana mot hans gamla då jag äger triplekungens (-05) sp3:a numera.Brembo monoblock och en massa Öhlinsgodis bla.
Så tips på förbättringar på utseende mottages tacksamt! //Carlis
Här kommer lite förslag som gjort min -07 ganska så unik och i mitt tycke väldigt snygg:
Rensad bakdel
Arrows 3-1 helsystem
FlyScreen
BellyPan
Hugger
Triumphs FatBar-styre
Triumphs styrändspeglar
Pazzohandtag för koppling och broms
Kraschpuckar från R&G samt Rizoma
Svarta motorbultar
Triumphs axelkåpa på bakaxeln
Svartlackade skjutspinnar från en Daytona
@triple kungen: blev det en SP3-R, eller? Vad är bättre (förutom allt)/sämre (förutom utseendet)?
Japp det blev en R, Ja fjädringen och bromsarna snackar man inte bort . Den svänger in i kurvorna helt underbart så det har blivit ett antal knäskrap och härliga dagar på banorna i sommar. Dock är supercorsa däcken bra till de blir lite slitna och om man ligger o fortkör på bana så håller de i tills de toksläpper med nya kallingar som följd.
Då det är heldött i denna tråd så tänkte jag posta en bild på min första hoj som jag har putsat och bytt lite prylar på. Jag köpte den för 3 veckor sedan, har inget körkort än men går riskettan på fredag:
View attachment 371366
Det är en 01a som har gått 2000 mil. Nyservad och klar. Går som ett skott. Känns som ett fynd. Jag är glad i alla fall
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|