Str3 R
Guest
Hmm, låter som jag får sätta på tankskydd på min kommande, man vill ju så klart ha den fortsatt matt i så fall för annars kan man lika gärna köpa en med blank lack.
alltså, vaxar man inte för att få upp lyster?
annars kan man tydligen klarlacka den matta lacken, ger lite ball effekt:
http://www.triumph675.net/forum/showthread.php?t=43331
alltså, vaxar man inte för att få upp lyster?
annars kan man tydligen klarlacka den matta lacken, ger lite ball effekt:
http://www.triumph675.net/forum/showthread.php?t=43331
(Eller så är det bara att man är van att putsa och det känns konstigt att låta bli!)
Testar igen och hör om någon har några tips på nån snygg styrändspegel som passar streetens utseende. Eller några slimmade "vanliga" speglar...
Ha en skön kväll!
Hej alla glada! Nu efter ungefär 100 mil på ett par dagar så har man landat lite grann Jag förstår till fullo vad alla pratade om; "ta med kreditkortet" hahaha! Det blev en begagnad street triple -08
Hej alla glada! Nu efter ungefär 100 mil på ett par dagar så har man landat lite grann Jag förstår till fullo vad alla pratade om; "ta med kreditkortet" hahaha! Det blev en begagnad street triple -08
Nu har jag ett par frågor, bar-end speglar, vart inhandlar man det på bästa sätt? Fråga nr 2; Jag tänkte dra en liten längre tur med hojen nu på semestern och då är packningen ett problem... Har kikat lite på triumph:s tankväskor, någon med erfarenhet av dem?
Testar igen och hör om någon har några tips på nån snygg styrändspegel som passar streetens utseende. Eller några slimmade "vanliga" speglar...
Ha en skön kväll!
Snabb fråga.. vad är rekommenderat lufttryck (fram & bak) enligt manualen till street triple?
Vilket lufttryck (fram & bak) använder ni er av när ni skjutsar folk?
Nu har jag en fråga till er gubbar & gummor. När jag gasar på ibland låter det som ett litet metalliskt rassel. Det låter inte speciellt högt och det låter som om det kommer från främre delen av hojen. Den har bara rullat strax över 100 mil och uppkommer just när jag gasar. Hörs mest när jag lutar hojen åt vänster sida. Är det jag som e nojjig?
Sedan låter det som om bromsarna ibland ligger på (typ skev bromsskiva) men det är ju lite märkligt just med tanke på det låga miltalet.
I övrigt en fantastiskt rolig bike
Kanske en dum fråga, som kanske ställts tidigare. Men vad är skillnaden på en speed & en street triple?
Passar även på att kolla, finns "de" i både 955 och 1050cc utförande eller är det frågan om årsmodell?
/G
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |