Tyvärr kan ja inte de för Triumph har tydligen bara 2 års maskin försäkring på detta och min maskin försäkring gick ut hösten 2012 ngg
Jag är småsugen att byta till en St3:a. Funkar den bra med lite längre personer? Jag är 189 cm. Det skiljer iofs. bara en cm i sadelhöjd mellan SV1000 och St3, men jag tycker St3 ser mkt mindre ut
Jag är 191. Funkar kanon. Har inga flyttade fotpinnar eller något.
Efter ett par timmar i sadeln kan man bli lite stel i benen.
Annars funkar det fint!
Jäkligt kul hoj!
Funderar på att skaffa en street triple till våren som första hoj. Vad är egentligen ett rimligt pris på en begangnad ST3 i standardutförande från 08-10? Det finns en på lingvalls motor för 67900. Höll lite utkik i höstas och såg likvärdiga hojar som såldes av privatpersoner för runt 50000. De flesta som ligger ute just nu (vilket iof inte är så många) verkar snarare ligga runt 70000. Någon som har lite koll?
hejsan! Är det någon här som har bytt till ett leovince Standard-mount LV One
E-approved Evo II slip-on alternativt Standard-mount GPstyle E-approved Evo II slip-on? Programerade ni om eran hoj i såfall eller va det bara att ut och köra? Hade en Kawasaki er6n innan och den va det bara att ut och köra med och den lät riktigt gött.
//Mattias
Någon som försäkrar sin hoj via IF som fått fakturan än? Satte kaffet i halsen då jag upptäcker att den ökat från ~8500:- till ~10500:- Tydligen har IF avslutat samarbetet med Triumph(enl. rykten pga hög skadefrekvens på daytona'n) och vill tydligen inte ha kvar mig som kund längre.
Någon som har något tips på nytt F-bolag? Är 22år!
/Jeppe
Hej! Vad tror ni, börjar våren om 2veckor? Nu är jag dj*vl*gt trött på o vänta
Tänkte försöka köra lite bana i år. Är det nån som fått till en smart db killer till sitt arrow helsystem? Alternativt, har nån kört utan o blir man avplockad?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|