Ser bra ut
Hur känns körställningen, handledsvinkeln?
Hur mkt vadå skiljer?om du jämför med original (fatbar) hur mycket skiljer
Mc styre från biltema 289spänn. Krävde inga modifieringar för att gå fritt från instrumentpanelen.Vad är det för styre?
nä, det där styret kommer fortfarande bli rätt högt om du inte monterar det upp och ned förstås. Det är vad jag gjorde med detta.. http://biltema.se/sv/Bil---MC/MC/Tillbehor/Styre-och-handtag/Styre-aluminium-MX-hog-82354/
Går det att minska fjädringen utan R på bakre? Tyckte det var väl svampigt senast på bana och det vore trevligt med lite hårdare bak, fram är kört utan R?
Sedan har jag en däckfråga, har kört ca 700 mil och har ett par månaders inspirerande jobbpendlande kvar innan dubbel bandag, ser fint ut med mönster men var fått en rätt så bred mittremsa. Byta direCkt ?
Blev ägare till en ny Street Triple -13 idag
Tänkte sätta dit styrändsspegel, men efter jag skruvat bort den silvriga "brickan" i styränden så såg det jäkligt konstigt ut där bakom?! Går det att få bort joxet och sätta dit en styrändsspegel med expander, alternativt klämma fast den direkt på styret?
En annan grej, spände åt bakdämpen två snäpp och märkte att hela dämparen går att vrida på, inte fjädern alltså utan själva huvudet/fästet. Ska det vara så?
Det "går", men den sitter som berget den lilla rackaren. Det funkar att dra styrändspegeln med en M5(?) direkt i joxet om man kan få det att funka.
Den sitter ju på gummiupphängning, så den ger ju med sig litegrann, men den går väl inte att rotera?
Röra sig = ja
Snurra = näää
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!